Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Har fått en tid på vårdcentralen till slut. Hoppas bara läkaren är vettig.
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Hoppas prognosen stämmer imorgon att det ska bli regn. Gärna rätt mkt.
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Färdig med plattorna. Fan vad skönt.. Nu har jag brutal värk i lår och rumpa. Lyfter med rätt muskler i alla fall :)
Nu ska jag dammsuga mattor, piska dem och sen duscha.. :D
Efter mattpiskningen kommer överkroppen värka med så jag gör nog inte så mycket mer idag :)

Vem behöver gymkort? :D


MMBetsybabe
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Jag står ut med värmen om jag får ligga på stranden, men det finns ingen strand på flera mils avstånd!
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Typ knapp.
Haha! Pappa tog rätt hårt på vad hans bror+ fru sagt till mig så nu tog både han och mamma bort dem från fb! :D
Nu ska jag vila i tokskön hotellsäng...g'natt! :)
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

kl
Här vräker regnet ner, blixt och dunder! Men kan inte låta bli att tycka att det är lite mysigt :love:
Hoppas att det slutar snart för jag vill ta en långpromis med vovven :)
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Haha jag ska ha dejt nästa vecka :) och inte med den gamla dejten.
Den gamla dejten kommer dock på dotterns kalas på lördag, men enbart som vän till familjen. Jag klarar inte velande utan nu kör jag vidare med mitt liv. Han har haft sin chans.

Jag är dock grymt nervös att dottern inte kommer hem på fredag kl 13
Men jag ringer min advokat direkt om det sker
 
Senast ändrad:
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

ÄNTLIGEN!

I flera dagar har jag kämpat med att bli av med stoppet som befann sig mellan golvbrunn och propp i badkaret, stoppet befann sig i röret. Däremot gick det inte alls att röra röret och det enda utrymmet som fanns var ca ½cm högt och det var där man fick tag i allt. Rätt så krångligt.

Men fick nu tag i de rätta hårstårna och stoppet försvann. Nu slipper jag ha smutsvatten upp till fotknölarna när jag duschar och sedan på ett akrobatiskt sätt spolar av fötterna i handfatet.

Måste skramla ihop pengar för att köpa mig en sil nu.
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Haha jag ska ha dejt nästa vecka :) och inte med den gamla dejten.
Den gamla dejten kommer dock på dotterns kalas på lördag, men enbart som vän till familjen. Jag klarar inte velande utan nu kör jag vidare med mitt liv. Han har haft sin chans.

Jag är dock grymt nervös att dottern inte kommer hem på fredag kl 13
Men jag ringer min advokat direkt om det sker



Usch vad jobbigt allt är för dig :(Hoppas verkligen allt reder ut sig för dig!

Detta är helt underbart :love:

Men den här gången tänker jag vara försiktig och ta det lugnt. En sak i taget och jag har en känsla av att detta kan jag ro i hamn :love: Han tycker om mig på ett sätt jag tycker om :)

Jag som aldrig mer skulle se åt en karljävel :p Och dom som säger att den dag man slutat leta så står han bara där, har jag många gånger mest haft lust att be stoppa upp sig nånstans. Men kanske att det ligger nåt i den klyschan ändå?
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Håller alla tummar för dig :)

Synd på den gamla dejten, men han vill ha mig bara för att den han vill ha inte har ordning på sitt liv. Vad händer när hon reder ut allt liksom.
Men han tänder mig, därför har det varit svårt att bryta, men nu har vi inte haft sex på snart 4 månader vilket gör det enklare att backa.
För jag är ingen svängdörr..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
260
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
368
Senast: Pilot
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 942
Senast: Niyama
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 586
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp