Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Och dom som säger att den dag man slutat leta så står han bara där, har jag många gånger mest haft lust att be stoppa upp sig nånstans. Men kanske att det ligger nåt i den klyschan ändå?

Japp, så är det! :p var liknande sits, jag var färdig med karlar efter alla idioter jag råkat ut för... sedan kommer en norrlänning och liksom nästlar sig in i mitt hjärta och där är han kvar :love:
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

kl
vv: Alltså, nu det häär med stallplatser är ju en ren jäkla djungel!O_o Hur fasen ska jag lyckas välja?:nailbiting:
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Ska dra mig till jobbet och göra åtta och en halv timme innan det är semester! Blir nog en lååång dag men sen är jag fri som en fågel i drygt fyra veckor!
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Veterinären kommer ut idag för att kolla ögat på syrrans häst. Han blev ju inte bättre av första behandlingen:(
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

kl

jag har en varficka brevid en tand sen i lördags :cry: varit och spolat den i går hos tandis med koksaltlösning, sköljer med hexident och pillar (gör ont då!) så som tandis sa för att skölja men det hjälper inte, var fylls på hela tiden. Nu ringde jag i dag och vill ha pencillin, men nej då, men en trip till käkkirug för borttagning av tanden pga av att det är en visdomstand längre bak med en liten hudflik över sig som aldrig har besvärat mig förr. Till saken hör att jag har tandläkarskräck och narkosskräck :( Om problemet återkom vore en sak men det här är första gången den krånglar....har man rätt att kräva pencillin och vägra op?
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Själva fickan är på utsidan av tanden och har inget med hudfliken att göra alls . . .
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Jag städar så bra att jag lyckades städa bort min mobil med..så, tack Sonic för du ringde :D

(jag lade mobilen åtminstone i sparalådan o inte i skräplådan).
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

VV börjar packa ner alla min böcker jag läst i en låda idag. Känns både kul och ledsamt att flytta!
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Jag har cyklat idag och fått ett skavsår därnere.. aj som fan kan man säga..
konstigt nog kände jag inte av det förrän jag duschade, men nu när jag vet om så :cry:
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Mysigt det låter:love:

Själv har jag nästan gett upp hoppet, har iofs en potentiell dejt, men han bor 20 mil bort...:p

VV Ska ut och leta elkablage till mitt drag. Alltså krypa runt på skroten och försöka hitta nåt bra! Inte vad jag helst skulle vilja göra idag, men just det här kablaget verkar inte finnas att köpa längre:crazy:
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Guuuuuuuuuuuuuuuud jag smälter, jag dånar, jag går upp i atomer :p
Detta är inte klokt hur fantastiskt det kan vara :love:

Jag blir uppvaktad, jag får blommor, jag blir utbjuden på middag och han är hur underbar som helst. Och mitt upp i alltihopa har jag varit vrålsjuk i dunderförkylning och knappt kunnat prata ens (börjar bli bättre nu).

Sånt här trodde jag inte fanns, för det är exakt på det sättet jag vill ha det. Detta har jag aldrig varit med om tidigare. Det känns stort.

Men jag kommer inte säga nåt på facebook än, och uppskattar om ingen hintar där heller :) Är rädd om detta och alla behöver inte veta ännu. Var sak har sin tid.

Puss och kram på Er :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
256
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
367
Senast: Pilot
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 585
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp