Bukefalos 28 år!

Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Åh det var så illa tom. Det förstod jag inte av bilden på fejjan. (Alltså att det var tomat och så i såg jag ju men du fattar vad jag menar).

Hade du bott i USA så hade du lätt stämt honom för mordförsök! :mad:
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Ja! :mad:
Dessutom var det tydligen tomat I den också...så det hade gått illa även om de inte haft synliga tomater :crazy:
Respektlösa jävla idioter! :mad::mad:
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Haha gnällde lite på telenor för min surf funkade inte vips så funkar det igen :)
Jag skickade bara meddelande via fb ju
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Kl
Orkar inte mer, pappa på intensivvård.
Min älskade häst låg död i hagen i morse.

Tror inte jag orkar mer nu.
/B
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Jo det gör du. Men det är okej att vara nedbruten av sorg ett tag. Sen skrapar du ihop resterna och fortsätter lite i taget.

Kram!
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Kl
Orkar inte mer, pappa på intensivvård.
Min älskade häst låg död i hagen i morse.

Tror inte jag orkar mer nu.
/B


Det är svårt att finna ord som är tillräckliga för detta :(
Vilken mardröm! Men jag håller verkligen alla tummar för att det ska gå bra för din pappa, och jag beklagar djupt förlusten av hästen. :cry:

Tillåt dig själv att gå ner om du behöver, om det så bara är att "hålla näsan över ytan" att andas, få i dig näring och sedan behövs inte
mycket mer i akut skede.
Ta hjälp av omgivningen och om det behövs så finns det alltid någon att prata med.
Vi på buke finns här för dig, jag tror jag kan svara för de flesta - jag tar mig den friheten.

Många varma styrkekramar!
 
Senast ändrad:
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Åh fy fan, stackars dig :( se till att ta hand om dig själv nu, så att du orkar (för det kommer du att göra).

*styrkekram*
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Blir så ledsen för din skull och beklagar verkligen det som hänt med både din pappa och din häst!
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Nu skriver hans fru till mig på fb och är förbannad över bilden jag la ut. Hur hon nu kunde se den...mupp.:crazy:
(Hon påstår att jag skriver skit om henne. Det har jag inte alls! :mad: )
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

kl

VV: Ska ut och jogga 6 km om 15 minuter. VILL INTE! Jo, det vill jag... NEJ DET VILL JAG INTE.. fast jo det vill jag....Det är skönt efteråt!
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Ja, de ska fan inte förstöra vår Semester! :mad:
Hon blev tyst när jag sa att de borde vara glada att jag slapp akuten - vilket definitivt hade förstört semestern för oss, sambons föräldrar + bröder m. familjer.
Hon pratade om hyfs - borde det inte tillhöra hyfs att antingen fråga om eventuella allergier, be om ursäkt och kanske t.om. erbjuda sig att betala medicinen?

Hmpf.
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Kl. Har varit ledig fyra dagar och solen skiner! Jag vill vara ledig mera. Jobbar bara sex timmar i dag och drygt åtta på torsdag innan det är dags för semester men det känns ändå tungt att behöva i väg om en timme.
Har tagit en joggingtur som kändes väldigt bra. Oftast är det bara jobbigt.
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Jag ska fortsätta bära plattor :)
Bara 3 rader kvar.
Sen piska mattor, därefter lär min kropp säga tack för idag. Imorrn ska jag städa inne :)
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

kl

vv: I dag är garanterat en sån där dag där jag allra helst vill dra täcket över huvudet och vakna upp en annan dag.....Jag sitter i skiten pga av en annans person slarv :banghead: med en räkning som ej blev betald och nu i stället för en summa på 225kr kostar det nu mig hela ca 2800kr som måste in omgående som varken h*n eller jag har just nu....:mad::rage::(
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Färdig med plattorna. Fan vad skönt.. Nu har jag brutal värk i lår och rumpa. Lyfter med rätt muskler i alla fall :)
Nu ska jag dammsuga mattor, piska dem och sen duscha.. :D
Efter mattpiskningen kommer överkroppen värka med så jag gör nog inte så mycket mer idag :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
292
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Hästnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
2
· Visningar
390
Senast: tott
·
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Pilot
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 500
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Klädsel vid bröllopskörning

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp