Bukefalos 28 år!

Trådar plockas bort i "Gnägg"?

Trix

Trådstartare
Varför plockas trådarna i "Gnägg" bort så fort?
T ex Engelska fullblodstråden, vi startade nr 7 den 4:e april och den som låstes då, nr 6, är redan borta?

Det går ju inte att gå tillbaka och titta på saker. I andra fora kan man gå tillbaka till 2003, men inte i "Gnägg", där är den äldsta tråden med inlägg från feb i år.
 
Sv: Trådar plockas bort i "Gnägg"?

Jag tror att det är Gnägg, Ungdom, Äldre Ungdom och Senior där trådarna plockas bort mycket snabbare, för att där är mycket mer aktivitet och många fler trådar än på andra ställen. Det var en ren praktisk lösning för att de forumen inte skulle bli för stora om jag inte minns fel.
 
Sv: Trådar plockas bort i "Gnägg"?

Det borde det inte skett någon automatradering av en tråd som låstes 4.e april. Trådarna automatraderas först efter två månader utan nya inlägg på dessa forum.
 
Sv: Trådar plockas bort i "Gnägg"?

Tack för svar båda två :)

Jag förstår att om det inte rensas så blir det femtioelva miljoner trådar, jag tyckte bara att det var märkligt att tråden försvann snabbt.
 
Sv: Trådar plockas bort i "Gnägg"?

Jag brukar inte radera dessa trådar och vet inte varför denna är raderad? men det står att jag raderat den.. Förmodlingen av misstag :crazy:
 
Sv: Trådar plockas bort i "Gnägg"?

Jag tänkte faktiskt nämna även det, att det kan helt enkelt vara ett feltryck! :o
 
Sv: Trådar plockas bort i "Gnägg"?

Jag brukar inte radera dessa trådar och vet inte varför denna är raderad? men det står att jag raderat den..

happy0065.gif
:bow:
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 255
Senast: nullo-modo
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 258
Senast: Migo
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 529
Senast: Hedinn
·
Tjatter Välkomna till ulvlek! LL: Idahoe Deltagare: 1. glömmerallt 2. Artline 3. fio 4. Qitis 5. cirkus 6. Niyama 7. Pegasus63 8. hemlig 9...
19 20 21
Svar
415
· Visningar
11 919
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp