Röstlista dl 5

19.26 Mirtai röstar på qitis
19.47 Cirkus röstar på qitis
19.57 fio röstar på qitis
20.16 Qitis röstar på cirkus

cirkus 1
Qitis 3
 
Eftersom alla inte hunnit in och rösta så skjuts DL upp till imorgon.

Vi behöver ju kanske inte vänta ända till 21:30 om GA har hunnit rösta innan dess, utan när jag ser att alla röstat så uppdaterar jag. Hoppas detta blir ok för alla :)
 
Var inte riktigt med på att vi skulle rösta igen, men om jag ska rösta nu fast det är efter dl så röstar jag på quitis för röstsamling och förör att det är orimligt att hon röstar på cirkus samtidigt som hon verkar mer misstänksam mot mig och fio
 
Var inte riktigt med på att vi skulle rösta igen, men om jag ska rösta nu fast det är efter dl så röstar jag på quitis för röstsamling och förör att det är orimligt att hon röstar på cirkus samtidigt som hon verkar mer misstänksam mot mig och fio
Eftersom alla hade röstat så tidigt idag så körde vi ju en extra omgång. Så din röst gills nu fastän det är efter egentligen
 
Röstlista dl 5

19.26 Mirtai röstar på qitis
19.47 Cirkus röstar på qitis
19.57 fio röstar på qitis
20.16 Qitis röstar på cirkus
Glömmerallt röstar på qitis

cirkus 1
Qitis 4
 
@Idahoe
jag har röstat nu min röst kom dock inte i tid?
kommer foörsvinna igen men helt ok om du uppdaterar oavsett om min röst räknas eller ej påverkar ju inte resultatet. dock hinner jag inte teoria mer kring övriga just nu
 
@Idahoe
jag har röstat nu min röst kom dock inte i tid?
kommer foörsvinna igen men helt ok om du uppdaterar oavsett om min röst räknas eller ej påverkar ju inte resultatet. dock hinner jag inte teoria mer kring övriga just nu
Som sagt, vi väntade på dig eftersom du inte kanske visste att vi körde ett varv till. Så den räknas.
 
jag tror att någon har lurat oss, och de som kan ha gjort det är fio eller cirkus. Och då är vi tillbaka i lynchen runt Lena.
Glömmerallt var en av de som röstade på Lena, tillsammans med cirkus, fio och ulvarna xfie och qitis. I den lynchen var vi inne på att det kanske stod mellan två goda och att Glömmerallt i så fall skulle vara den tredje ulven. Men tänk om hon inte är det?

då återstår två personer, nämligen fio och cirkus. Jag vill väldigt gärna hålla cirkus som god av skäl jag skrivit innan. Då återstår fio? Men jag vet inte och är jätterädd att ha blivit lurad av cirkus, det har ju hänt förr :p
 
Gör slut på golvprydnaden/rna nu då goda, men låt huvudet sitta kvar så vi kan snubbla över det på nyårsafton på samma sätt som man snubblar över isbjörnen :D
 
Jag kan lika gärna rösta nu, och uteslutningsmetoden ger att det är fio som är sista ulven. Hade glömmerallt där innan, men jag har släppt henne. Vad jag inte kan släppa är lyans beteende i lynchen av Lena och det som troligen var ett räddningsförsök av fio.
Det ger mig att den sista ulven skulle kunna vara just fio

Mirtai röstar på fio
 
Jag kan lika gärna rösta nu, och uteslutningsmetoden ger att det är fio som är sista ulven. Hade glömmerallt där innan, men jag har släppt henne. Vad jag inte kan släppa är lyans beteende i lynchen av Lena och det som troligen var ett räddningsförsök av fio.
Det ger mig att den sista ulven skulle kunna vara just fio

Mirtai röstar på fio

NÄHÄ jag är ingen Ulv.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 132
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 299
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 861
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 770
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp