Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lätt att göra rent. Om du måste flytta det ska det gå att bära genom eventuella dörrar. Gärna nog form av ho eller hål att ställa en balja i.Ska önska mig ett planteringsbord för utomhusbruk i fölsepresent. Nån som har tips om vad man ska tänka på?
Nej varför skulle det vara det. Jag brukar ha minst 6 sorter på 12 plantor. Men man kan ju lika gärna ha en av varje eller 20 av varje.Planterat om kronärtskockorna och 4 tomatsorter sådda. Jag vill köpa mer tomatfrö. Är det dumt?
Ingen minns en fegis. Bara att shoppa flerPlanterat om kronärtskockorna och 4 tomatsorter sådda. Jag vill köpa mer tomatfrö. Är det dumt?
Ingen minns en fegis. Bara att shoppa fler![]()
Hörrninini. Ni ska ju stoppa mig. Inte leda ner mig i kaninhålet.Nej varför skulle det vara det. Jag brukar ha minst 6 sorter på 12 plantor. Men man kan ju lika gärna ha en av varje eller 20 av varje.
Talmannen hade 149 sorter så bara köra på.Hörrninini. Ni ska ju stoppa mig. Inte leda ner mig i kaninhålet.![]()
Jag har en passionsplanta hemma men den har jag köpt med rot. Jag hade nog testat att rota den i såjord sett till att några noder hamnar under jordytan och hållit den vattnad och med hög luftfuktighet (påse eller liknande över).Jag fick en passionsfruktsstickling hos en fruktodlare i Spanien, men glömde fråga hur jag rotar den bäst. Någon som odlat passionsfrukt?![]()
Förstår inte vad du menar?Hörrninini. Ni ska ju stoppa mig. Inte leda ner mig i kaninhålet.![]()
Skydda mot alla skadedjur, en vattenåtgång som skulle kunna Globen på nolltid, megaskörd mm kommer senare. Men ja du har helt rätt! Tänk att missa skördeglädjen i höst när alla andra frossar sig äckliga på alla grönsaker man sått.Vad @ainasoja Glömde var att allt ska skördas oxå![]()