Nej de flyttar på sig när de får samhällets "hjärta" förstört.Intressant, det tipset har jag inte hört! De lägger inte nya ägg bara?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej de flyttar på sig när de får samhällets "hjärta" förstört.Intressant, det tipset har jag inte hört! De lägger inte nya ägg bara?
Dom har byggt bo i ena hörnet så jag vattnar bara där. Än så länge har inga växter kroknat. Gissar att deras rötter inte hunnit sprida sig så långt att dom påverkas av vätan.Ogillar inte växterna att det är plaskblött i pallkragen då?
Kanel har jag testat. Det funkade för att hindra dem när de började vandra in genom dörren, men ute i pallkragar har det inte funkat.
Det är lite roligt hur grannen inte ens har ett enda ogräs.
För dom jävlarna är ettriga små sattyg som gör attackerar en utan att visa minsta ånger.Gör myrorna någon egentlig skada eller varför vill ni inte ha dem i pallkragarna?
Dom har byggt bo i ena hörnet så jag vattnar bara där. Än så länge har inga växter kroknat. Gissar att deras rötter inte hunnit sprida sig så långt att dom påverkas av vätan.
Nej de flyttar på sig när de får samhällets "hjärta" förstört.
Gör myrorna någon egentlig skada eller varför vill ni inte ha dem i pallkragarna?
Mina är väldigt små o svarta, bits som fan!Dels blir bona rätt stora med tiden och tar plats, och dels så kan man inte hålla på med växtligheten utan att få tiotusen myror klättrande överallt.
Det finns ju andra värre problem som kan hända en, men det är tillräckligt för att det ändå ska förta lusten lite. Nu minns jag inte vilken det är som bits (har olika sorter) men även de som inte bits kliar rätt bra när de är över hela kroppen, och jag vill inte dra in dem heller...
För dom jävlarna är ettriga små sattyg som gör attackerar en utan att visa minsta ånger.
Sedan kan dom göra så stora bon att det stör rötterna.
Dels blir bona rätt stora med tiden och tar plats, och dels så kan man inte hålla på med växtligheten utan att få tiotusen myror klättrande överallt.
Det finns ju andra värre problem som kan hända en, men det är tillräckligt för att det ändå ska förta lusten lite. Nu minns jag inte vilken det är som bits (har olika sorter) men även de som inte bits kliar rätt bra när de är över hela kroppen, och jag vill inte dra in dem heller...
Jag har bara varit med om att pissmyrorna (de små orangea som stinker piss) bits... och skogsmyror förstås, men de brukar inte hålla till i trädgården.Mina är väldigt små o svarta, bits som fan!![]()