Bukefalos 28 år!

Träckprov, ej kolla masken

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bonita4

Trådstartare
Kolla masken är slut på mitt apotek, dessutom tycker jag det är svindyrt med 300 kronor för en låda med en plastpåse i .

Kan man ta en egen påse och skicka in till vidilab? Vad kostar det? Var skickar man det?
 
Sv: Träckprov, ej kolla masken

Det är klart du kan skicka in det själv. Kolla på hemsidan.

Men det är ju inte lådan med plasthandskar som kostar, det är ju analysen av träcket som kostar 300 kr. Skickar du in själv kostar det lika mkt.
 
Sv: Träckprov, ej kolla masken

Det är ju knappast en plastpåse och handske du betalar för... Tänk lite längre kanske? ;)
 
Sv: Träckprov, ej kolla masken

Jag lämnade in manuellt;) för vanlig koll o såg sen det nya testet på bandmask på nätet. 170 inkl fakt. avg. på E. lab- maskkontroll.

Fick påsarna dagen efter o snabbt svar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Nu drar det ihop sig till Träckprov. Det finns många Lab att välja på. Jag önskar Ackrediterat lab registrerat i Swedac. Hittat ett än...
Svar
9
· Visningar
634
Samhälle Fråga till er som varit på evenemang med väskförbud. Hur tycker ni det fungerar både för egen del och hur meningsfullt det är.. Har det...
2
Svar
27
· Visningar
1 904
Fordon Jag ska sälja min citroen och enligt blocket är den värd 10 000 kronor. Om jag däremot kollar på biluppgifter.se så hamnar priset på 19...
2
Svar
30
· Visningar
1 591
Senast: mars
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 599
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp