Bukefalos 28 år!

Träning i örebro

Sv: Träning i örebro

V. 33 går bra.

Förslag 1:
PIRU
MrsScabtree
YorkWann
mandaaa_
skogstrollet
Jadzia
HeddaVovven
Gabbi & Robin

Förslag 2
escodobe

Förslag 3
escodobe
 
Sv: Träning i örebro

Jag röstar också för datumändring!
 
Sv: Träning i örebro

Så där nu har jag fått bekräftat att stugan är ledig v33 (15-17aug)

Vi har stugan från 11 på fredag till 1700 på söndag.
Totalpriset är 1500:- fre-sön.

Dom skickar en faktura till mig efter vi har haft han användt stugan,

Regler o sånt o tänka på är att dom vill inte ha hundar inne i stugan då det är mycket barn o ungdoms verksamhet där, helst inte dricka vattnet, inge fel på vattnet men används så sällan att det står still i brunnen,rekommenderas bara till disk o städ. Men bensin mack finns nära för hämtning av bra vatten.

Så nu är det bara för er o sätta kryss i almenackan at ni är upptagna v33 så ska vi träna hund o ha en trevlig helg...
 
Sv: Träning i örebro

V. 33 går bra.

Förslag 1:
PIRU
MrsScabtree
YorkWann
mandaaa_
skogstrollet
Jadzia
HeddaVovven
Gabbi & Robin
(KopparbergsEmme)

Förslag 2
escodobe

Förslag 3
escodobe
 
Sv: Träning i örebro

Jag har en bekant med en Rottiskorsning i Örebro som jätte gärna vill pröva träna skydds, får hon följa med om jag ska dit?
 
Sv: Träning i örebro

Jag är inte heeeelt hundra på att jag kan komma ännu, men troligtvis.
Vart ligger stugan ?
 
Sv: Träning i örebro

Jag har en bekant med en Rottiskorsning i Örebro som jätte gärna vill pröva träna skydds, får hon följa med om jag ska dit?

Varför sa hon träna skydd om hon inte kommer att kunna göra något av det? Eller ska det bli väktarhund?

Menar absolut inget otrevligt, blev bara nyfiken på anledningen!
Hon kommer ju inte kunna göra något användart/seriöst av det iom att man inte får delta med blandisar på proven.
 
Sv: Träning i örebro

Jag gick på en prova-på-dag i skydd med min staffe, mest för att se ifall det var något för mig eller inte.
Jag tror inte tränaren uppskattade min köttbulle, han sa "bra, NÄSTA!" till mig och berättade en hel bok till alla andra om deras hundar :rofl::rofl:
 
Sv: Träning i örebro

Jag ska räkna vad maten kan kosta per person. Kostnaden för stugan betalar ni till Piru och för maten till mig, men jag återkommer som sagt.
 
Sv: Träning i örebro

Jag har en bekant med en Rottiskorsning i Örebro som jätte gärna vill pröva träna skydds, får hon följa med om jag ska dit?

Nej står o sliter med en hund som det aldrig blir nåt med. Då lägger jag hellre tid på mina hundar eller min träningsgrupps hundar i skyddet än en blandras.

men får väl följa med men jag ställer mig inte o figgar nåt sånt.
 
Sv: Träning i örebro

Jag är inte heeeelt hundra på att jag kan komma ännu, men troligtvis.
Vart ligger stugan ?

Tripphult heter stället.

Åker upp dit i dag eller i morgon o fotar det så¨ni inte tror jag ljuger för er att det är gudomligt.
 
Sv: Träning i örebro

hahaha "det är gudomligt, helt fantastiskt" sen kommer vi dit och det är ett ruckel som ligger vid en gödselstack :D
 
Sv: Träning i örebro

Om jag kommer så kommer min sambo med, fast han kommer nog inte vara med och träna.
han tittar på och ställer frågor :angel: :banana:
 
Sv: Träning i örebro

hahaha vilken chock.
Fast då lär ju vi alla åka till hawaii för att leta upp dig, så då kommer vi också utomlands :rofl:
 
Sv: Träning i örebro

Fasen vad kul det ska bli!

Himla schysst av dig Piru att ordna detta, och Jadzia oxå som fixar med maten.
Säg till om det är något jag kan hjälpa till med!

Nu ska jag bara fixa ledigt från jobbet men det brukar aldrig vara några problem ...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi satsar på 3:e helgen i Okt. men träning i tripphult fredag till söndag. Följande har visat intresse o vi tar med samtliga av dom som...
12 13 14
Svar
266
· Visningar
15 142
Övr. Hund Så nu har jag varit o rekat o kollat igenom allt o fotat lite hur det ser ut i Tripphult. Tänkte skriva här vad som behövs ta med. Dom...
19 20 21
Svar
407
· Visningar
26 534
Senast: PIRU
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp