Bukefalos 28 år!

Träning i örebro

Sv: Träning i örebro

Men,oj visste inte att den här tråden var helig!
Jag trodde att det var ett diskussions forum!!??
Jag har aldrig haft med PIRU att göra så det är svårt för mig att ta honom för given!Och det verka som PIRU kan svara för sig själ.
 
Sv: Träning i örebro

Hur ser det ut i övrigt i området? Tänkte på det att man inte får ha hunden i stugan, kommer ni att lämna dem i bilarna om nätterna då? Eller tältar vi/vissa?

Dom sa att det inte var okej med 15 hundar i huset då det är barn som är dom som kan vara allergiska. Men givetvis nån hund går ju bra.

Men du o jag kan göra så här jag tar med bur till Sisu. För hon sover inte ute ännu. Så får din sova med mina i stor bur i baksätet om du vill för jag har ju 3 fullstora burar i bilen.
 
Sv: Träning i örebro

Men,oj visste inte att den här tråden var helig!
Jag trodde att det var ett diskussions forum!!??
Jag har aldrig haft med PIRU att göra så det är svårt för mig att ta honom för given!Och det verka som PIRU kan svara för sig själ.

Det kan han säkert men jag börjar bli måttligt trött på att du får krupp så fort man nämner något om att blandraser inte får delta på ditten och datten i någon tråd och ska göra det till en kopia av dom femtioelva blandrasdiskussionerna vi redan haft. Det här är inte precis första tråden det händer i.
När man sedan förklarar ska du ändå snäsa ut "sista ordet"-det kallar jag knappast att diskutera. Det är allmänt gnäll. Jag försvarar för att han inte var det minsta otrevlig från början, ändå ska du tjafsa trots att du fått en förklaring.Gör något vettigt av Lördagen istället vettja.
 
Sv: Träning i örebro

Min får sova i bilen och jag hoppas det går bra. För säkerhets skull tar jag med mig en bur om hon nu skulle må skitdåligt av bilen, men det tror jag inte.
 
Sv: Träning i örebro

Ja, jag hade också tänkt låta min sova i bilen. Hon har aldrig sovit i bilen förr men jag tror inte det skall vara några problem.
 
Sv: Träning i örebro

Men du o jag kan göra så här jag tar med bur till Sisu. För hon sover inte ute ännu. Så får din sova med mina i stor bur i baksätet om du vill för jag har ju 3 fullstora burar i bilen.

Tack det var snällt av dig! :) Förhoppningsvis får jag med mig bil ändå, jobbar fortfarande på det.
 
Sv: Träning i örebro

Förslag 1:
PIRU
MrsScabtree
YorkWann
mandaaa_
skogstrollet
Jadzia
HeddaVovven
Gabbi & Robin
Krasux
Liten82
Teah

Jag lägger dit mej och Teah på listan också, här ska till Örebro och tränas hund :)
 
Sv: Träning i örebro

Förslag 1:
PIRU
MrsScabtree
YorkWann
mandaaa_
skogstrollet
Jadzia
HeddaVovven
Gabbi & Robin
Krasux
Liten82
Teah
Kopparbergsemme

Jag lägger dit mej och Teah på listan också, här ska till Örebro och tränas hund :)

Nu Tänker jag sätta ett stopp för fler ekipage. för nu har jag fått svar i från dom som varit intresserade. Tänker sätta detta stopp för vi ska få nån kvalité
på träningen så alla får den tid dom vill o behöver. Dessutom så det finns sov plats o så till alla för vissa kommer ju dubbelt också.
 
Sv: Träning i örebro

Wohoo! Gud vad kul att du också kommer!!! :banana:

Jaa, ska bli sååå kul att komma ner :)
Ska inte på någon "hundrelaterad" resa i övrigt i sommar (förutom tävlingar) så de kan verkligen behövas.
Ska bli tokroligt att träffa alla bukare+ hundar :banana:
 
Sv: Träning i örebro

Jaa, ska bli sååå kul att komma ner :)
Ska inte på någon "hundrelaterad" resa i övrigt i sommar (förutom tävlingar) så de kan verkligen behövas.
Ska bli tokroligt att träffa alla bukare+ hundar :banana:

Vad är det jag hör! :D:bow:

Då får jag anstränga mig mer för att komma!
 
Sv: Träning i örebro

Vad är det jag hör! :D:bow:

Då får jag anstränga mig mer för att komma!

Ja, eller hur!
Nu tar du dina hundar och pallrar dej till Örebro v33 :banana:
Du kan få tukta Midas med vittringen hela helgen om du vill,
alldeles gratis :angel:;)
 
Sv: Träning i örebro

K.L

Det verkar med största sannolikhet att jag kan ta mig dit ändå. OM jag gör det, kan någon tänka sig att ge mig + 1 stor hund ev. 1 liten hund och massa packning lift från hallsberg?Givetvis mot ersättning. Jag kommer i så fall med tåg från gbg.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi satsar på 3:e helgen i Okt. men träning i tripphult fredag till söndag. Följande har visat intresse o vi tar med samtliga av dom som...
12 13 14
Svar
266
· Visningar
15 109
Övr. Hund Så nu har jag varit o rekat o kollat igenom allt o fotat lite hur det ser ut i Tripphult. Tänkte skriva här vad som behövs ta med. Dom...
19 20 21
Svar
407
· Visningar
26 469
Senast: PIRU
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp