Bukefalos 28 år!

Träningshelgen i Tripphult

Sv: Träningshelgen i Tripphult

Dock sakna jag några som inte hörde av sig om att de inte skulle komma lite dåligt tycker jag det är inte så avancerat o göra det men men då vet man det tills nästa gång...
Jag hade absolut tänkt komma förbi (hade ju redan kollat upp dina vägbeskrivningar :p) men åkte på jobb alla tre dagar och då fanns ju liksom ingen att kontakta.

Men jag hoppas det blir fler träningar i Tripphult för jag vill verkligen vara med och kolla! :bump:
 
Sv: Träningshelgen i Tripphult

Bilder kommer.. :D

Du kanske vill ha alla? Pm:a din mail adress i såna fall.
 
Sv: Träningshelgen i Tripphult

Vad kul ni verkar ha haft!
Jag skulle också vilja vara med någon gång men vet inte om min tik skulle orka med en hel helg, gammeltanten.
 
Sv: Träningshelgen i Tripphult

_MG_9594.jpg

Det här var väl en go bild?
 
Sv: Träningshelgen i Tripphult

Tömma dig ur sovsäcken??? nu vete fan vad du har drömt:eek:

Jaa, jag tycks minnas att du slet, drog och puttade på madrassen för att få upp mej där nån gång på förmiddagen.
Fast jag kanske mer låg PÅ sovsäcken än i den.
 
Sv: Träningshelgen i Tripphult

Jaa, jag tycks minnas att du slet, drog och puttade på madrassen för att få upp mej där nån gång på förmiddagen.
Fast jag kanske mer låg PÅ sovsäcken än i den.

Då fatta du vad man vad man hade sovsäck till, för du drog den över huvudet då :rofl:
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Vi står i ett inackorderingsstall (Privatstall på en Ridskola). I kontraktet står det att det är 6 månader provtid. Vi har ett barn på 1...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
12 613
Övr. Hund Vi satsar på 3:e helgen i Okt. men träning i tripphult fredag till söndag. Följande har visat intresse o vi tar med samtliga av dom som...
12 13 14
Svar
266
· Visningar
15 109
Övr. Hund Tripphultsläger nummer två hade ju sitt avslut igår, men när jag väl kommit hem hägrade bara duschen och sängen. Nu tänkte jag dock...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 912
Senast: wtf
·
Övr. Hund Hej! satt och tittade på ett tv program på en kanal som hette one (tror jag) om ngt som dom kallade det för kennel..Jag grät stundvis...
Svar
6
· Visningar
1 105
Senast: Casper
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp