Bukefalos 28 år!

Träningshelgen i Tripphult

PIRU

Trådstartare
Så nu har jag varit o rekat o kollat igenom allt o fotat lite hur det ser ut i Tripphult.

Tänkte skriva här vad som behövs ta med.
Dom som inte tänker eller kan ha hundarna i bil får ordna bur så kan dom sova i ladan har ni ingen bur får ni fråga runt så ni har bur åt hunden. För inga Hundar i huset. Dom som ska hundar utanför bilen i bur får ha dom i den stora ladan.

Nåt att ligga på är ett måste finns inga sängar bara bord o stolar
Så typ lufmadrass eller liggunderlag är o föredra.Sen egna sängkläder ex sovsäck kudde o.s.v.

Sen får vi försöka göra upp nåt schema vilka som gör frukost o vilken morgon o lunch o.s.v. men det kan vi ta på plats.

Badplats finns jättefin sandstrand några hundra meter dit får säkert inte bada med hundar där om det är folk där, men då kan man gå rätt in i skogen så kommer man till samma sjö fast det är inte sandstrand men då kan hundarna bada iaf.

Dom som ska med och träna är :

PIRU
Johan
MrsScabtree
Tomas
YorkWann
Calazirya
mandaaa_
skogstrollet
Jadzia
HeddaVovven
Gabbi
Robin
Krasux
Liten82
Teah
Kopparbergsemme

Jag vill gärna ha in 100:- av varje deltagare på mitt konto senast den 27:e så inte jag får stå för hela kalaset. Dom 100:- är allt vad som kommer o kosta för själva boendet o träningen.
Kontonr kan ni få vi PM.

Har ni några fråga bara o fråga på.

Så lite bilder.

FOTON842.jpg

Huvudstugan
FOTON847.jpg

Huvudstugan

FOTON841.jpg

Den stora ladan.

FOTON844.jpg

Dass vid vänster sidan om ladan med handikapp toa kan kanske vara vettigt för en del på lördag kväll :rofl:

FOTON845.jpg

Grillplatsen

FOTON848.jpg

Lillstugan
FOTON859.jpg

Lillstugan
 
Senast ändrad:
Sv: Träningshelgen i Tripphult

FOTON858.jpg

Träningsplan

FOTON849.jpg

Huvudstugan o lillstugan.

FOTON857.jpg

Stigen till hundbadplatsen.

FOTON855.jpg

Hundbadplatsen

FOTON856.jpg

Bonusbild ;)

FOTON854.jpg

Den riktiga bladplatsen sedd från Hundbadplatsen

FOTON861.jpg

Bandplatsen fanns det omklädn ingsrum o toa o lite sånt.
 
Sv: Träningshelgen i Tripphult

Jag fixar alla måltider förutom frukost. Enklast så eftersom jag planerat matsedeln. Då förbehåller jag mig också rätten att bestämma vilka tider vi äter. Blir svårt att få någon planering annars. Frukosten kan vi ta enligt schema.

Kostnad får ni reda på så fort jag får reda på om maten jag bestämt går att laga. Piru, hur ser köket ut?
Vad finns det för utrustning?
Spis?
Ugn?
Kyl?
 
Sv: Träningshelgen i Tripphult

Spis=JA
Ugn=JA
Kyl=JA

Sen får du väl ta hjälp av några i byssan så du inte behöver göra allt själv.
 
Sv: Träningshelgen i Tripphult

Då är det lugnt. Då vet jag vad vi ska äta och det mesta går att förbereda hemma så det blir inte så mycket arbete i köket, men en och annan köksslav kan ju komma till pass.

Då ska jag räkna lite
 
Sv: Träningshelgen i Tripphult

Bara du kommer med!!! vad väntar du på du har skjuts o allt...
 
Sv: Träningshelgen i Tripphult

Vilket smultronställe, supermysigt!
Hoppas att ni får en supertrevlig helg. :)
 
Sv: Träningshelgen i Tripphult

Har Sofia skvallrat den räven? :)

Äh, jag har ju ändå ingen hund att ta med mig.
 
Sv: Träningshelgen i Tripphult

Haha, ja, det skulle vara en syn det :)

Men jag får väl diskutera här hemma om det är genomförbart.

Stugan såg för jäkla mysig ut
 
Sv: Träningshelgen i Tripphult

Supermysigt ställe PIRU!!


Jadzia: Eftersom du är kockansvarig så kan jag meddela att jag inte äter kött, men fisk. Jag hjälper också gärna till med matlagningen, det är ju inte meningen du ska behöva fixa allt själv.
 
Sv: Träningshelgen i Tripphult

Supermysigt ställe PIRU!!


Jadzia: Eftersom du är kockansvarig så kan jag meddela att jag inte äter kött, men fisk. Jag hjälper också gärna till med matlagningen, det är ju inte meningen du ska behöva fixa allt själv.

Jag äter inte hellet kött, men fisk, sambon äter inte fisk heller.
Men det kanske vore vettigast att vi tog med oss något eget ?
 
Sv: Träningshelgen i Tripphult

Det är inga problem. Jag har tänkt så smart att det lätt går att göra maten för vegetarianer också. En förutsättning är dock att alla äter mjölkprodukter.
 
Sv: Träningshelgen i Tripphult

Ser mysigt ut.

Jag äter inte heller rött kött, men fisk och fågel (har jag avancerat till.) Mjölkprodukter är inga problem.
 
Sv: Träningshelgen i Tripphult

Nu har jag räknat färdig (eller ja, mina kollegor har gjort det :angel:) och vi landade på 200 kr per person. Blir det pengar över efter jag handlat maten får jag väl återbetala eller så kommer vi överens om vad vi ska göra. Jag tar också gärna emot pengar senast den 27:e och kontonummer fås via PM.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Vi står i ett inackorderingsstall (Privatstall på en Ridskola). I kontraktet står det att det är 6 månader provtid. Vi har ett barn på 1...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
12 599
Övr. Hund Vi satsar på 3:e helgen i Okt. men träning i tripphult fredag till söndag. Följande har visat intresse o vi tar med samtliga av dom som...
12 13 14
Svar
266
· Visningar
15 109
Övr. Hund Tripphultsläger nummer två hade ju sitt avslut igår, men när jag väl kommit hem hägrade bara duschen och sängen. Nu tänkte jag dock...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 911
Senast: wtf
·
Övr. Hund Hej! satt och tittade på ett tv program på en kanal som hette one (tror jag) om ngt som dom kallade det för kennel..Jag grät stundvis...
Svar
6
· Visningar
1 105
Senast: Casper
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp