Träningsväst/kjol

Efter mycket funderade så har jag kommit fram till att jag nog tyvärr inte hittar en väst som kommer passa både för rally/lydnad och apportering/spår
Hittade en Pinewood W´s Dog sport 2,0 billigt på w*dforss så beställde en sådan

Sen får det bli en pick-up väst från paws.

 
Jag ska lägga en beställning på en Seelandväst och undrar hur jag ska tänka på när det kommer till storlek.
När jag tittar på storlek så ser jag att min vanliga storlek är bra mycket större (kanske för att det är unisex) men samtidigt vill jag att den ska sitta luftigt. Ska jag ta en storlek mindre?

@Fruentimber @AraSlei @Tonto

Taggar er som jag vet har västen 😊
 
Jag ska lägga en beställning på en Seelandväst och undrar hur jag ska tänka på när det kommer till storlek.
När jag tittar på storlek så ser jag att min vanliga storlek är bra mycket större (kanske för att det är unisex) men samtidigt vill jag att den ska sitta luftigt. Ska jag ta en storlek mindre?

@Fruentimber @AraSlei @Tonto

Taggar er som jag vet har västen 😊
Jag beställde den västen men den var helt enormt stor så skickade tillbaka och så hade dom inte XS. Har inte tagit tag i det igen, men dom är som tält. 😅 Hade fått plats två av mig i S.
 
Jag ska lägga en beställning på en Seelandväst och undrar hur jag ska tänka på när det kommer till storlek.
När jag tittar på storlek så ser jag att min vanliga storlek är bra mycket större (kanske för att det är unisex) men samtidigt vill jag att den ska sitta luftigt. Ska jag ta en storlek mindre?

@Fruentimber @AraSlei @Tonto

Taggar er som jag vet har västen 😊

Är det Skeet Lady-västen du tänkt beställa? Jag har en i M och en i L, tycker storlekarna stämmer bra. :)
 
Jag ska lägga en beställning på en Seelandväst och undrar hur jag ska tänka på när det kommer till storlek.
När jag tittar på storlek så ser jag att min vanliga storlek är bra mycket större (kanske för att det är unisex) men samtidigt vill jag att den ska sitta luftigt. Ska jag ta en storlek mindre?

@Fruentimber @AraSlei @Tonto

Taggar er som jag vet har västen 😊

Den gula?

Håller nog inte med @Tonto om att den är som ett tält :D jag tror jag har XS på min. Har fått justera in midjebandet en hel del dock. Jag är 165 cm lång och väger typ 57kg för referens.

30B5E2EE-2D67-4FEF-9A3B-4A738980C81D.jpeg
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 775
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 095
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 069
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 448
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp