Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter spontant som mycket protein och lite lite kolhydrater om du äter på liknande sätt alla måltider. Kolhydrater brukar ge bra energi![]()
Äter du liknande till frukost och middag också? Tänker att kosten kanske saknar någon vitamin eller mineral om man äter typ samma jämt.. sånt kan oxå ge trötthet. Ca 3 veckor brukar det ta för mig innan kroppen ställt om till sockerfritt.
Ah, jo jag äter typ ingen potatis, ris eller pasta.
Tänker också att det låter som du äter väldigt lite kolhydrater, och ganska mycket animalier? Om du är "sjukt okunnig" kan du ju läsa lite här https://www.livsmedelsverket.se/matvanor-halsa--miljo/kostrad-och-matvanorBrukar äta sallad med kyckling, knäckebröd med leverpastej och gurka, chiapudding på sojamjölk med 250g blåbär osv. Så lite omväxling blir det nog. Har precis lagt om kosten från att i princip leva på skräpmat till att försöka äta bättre, så jag är sjukt okunnig när det gäller mat.
Tänker också att det låter som du äter väldigt lite kolhydrater, och ganska mycket animalier? Om du är "sjukt okunnig" kan du ju läsa lite här https://www.livsmedelsverket.se/matvanor-halsa--miljo/kostrad-och-matvanor
Du kanske kan lägga till mer grönsaker? Quinoa? Linser och bönor?Ja, det blir mycket keso och sojamjölk. Äter kött varannan dag kanske. Mina kolhydrater kommer ifrån bröd. Mår riktigt dåligt av pasta och ris. Potatis går bra ibland!
Du kanske kan lägga till mer grönsaker? Quinoa? Linser och bönor?
Du kanske kan lägga till mer grönsaker? Quinoa? Linser och bönor?
Jag tog mig ut. 4 km grusväg uppför, joggade mestadels men fick gå där det var för brant. Gick ned igen men ville gärna komma över 10 km så tog en slinga i skogen också på nervägen. Tog lång tid men kändes som ett bra pass, älskar uppförsbackarna härÅh vad segt det är att ta sig ut idag. Ligger på soffan och vill inte. Senaste två veckorna har varit så bra, precis börjat springa igen efter knäskada. Varit så peppad men hade vilodag igår och peppen dog då...