1 km simning idag så blir totalt 5 träningspass denna veckan. Hade en bana ensam och kroppen kändes väldigt pigg idag så det var kul. Plus att det är väldigt skönt att hoppa i en sval bassäng i denna värmen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackSnyggt!![]()
Ja det är lite i varmaste laget ute! Jag hade vilostation under ett parasoll, det hjälpte mycketTack
Imponerande att orka köra ute! Jag tyckte det var jobbigt nog inne, trots att jag var på gym med i alla fall medioker ac idag![]()
19 km är väldigt långt oavsett väder och i den här värmen är det otroligt långt! Tycker det är bra jobbat, ge dig själv en klapp på axeln och se till att dricka ordentligt med vatten26° varmt i skuggan, som för övrigt är obefintlig. Vad gör vi då? Jo men vi springer på en liten utflykt! Det var en usel idé sa min kropp, efter 6 km var det som att den bara gav uppdå var det 7 km kvar till caféet vi tagit sikte på. Stundtals yr, mina fingrar var helt svullna(!) och jag orkade springa typ 500 meter i taget, max. Men vi tog oss dit, åt en god paj och började bege oss mot en sjö för ett dopp på vägen. Här sitter jag nu medan min sambo, som är helt oberörd av värme och aldrig blir trött, fortsätter springa hem för att hämta bilen eftersom vi ska iväg ikväll. Har gråtit typ tre fyra gånger på vägen för att jag blir så frustrerad på mig själv
19 km skrapade jag åtminstone ihop...
Men wow så bra kämpat i värmen! Inte konstigt att kroppen fick kämpa, dessutom har det varit supervarmt i många dagar nu och då är nog kroppen redan lite trött. Var inte så hård mot dig själv26° varmt i skuggan, som för övrigt är obefintlig. Vad gör vi då? Jo men vi springer på en liten utflykt! Det var en usel idé sa min kropp, efter 6 km var det som att den bara gav uppdå var det 7 km kvar till caféet vi tagit sikte på. Stundtals yr, mina fingrar var helt svullna(!) och jag orkade springa typ 500 meter i taget, max. Men vi tog oss dit, åt en god paj och började bege oss mot en sjö för ett dopp på vägen. Här sitter jag nu medan min sambo, som är helt oberörd av värme och aldrig blir trött, fortsätter springa hem för att hämta bilen eftersom vi ska iväg ikväll. Har gråtit typ tre fyra gånger på vägen för att jag blir så frustrerad på mig själv
Gummiband är toppen men negativa chins gjorde jättestor skillnad för mig med! Hoppa upp och håll emot på vägen nerHaha, försökte mig på chins idag i svärföräldrarnas byggställning. Alltså, jag bara hängde där och tänkte: kom igen kroppen! Kooooom igen!! (Men vafan.) Inget hände... Men, får väl börja träna med gummiband så att jag iaf får något gjort. Chins är liksom en av sex övningar som ingår i programmet jag ska försöka mig på. Börjar imorgon då borde ryggen vara tipp topp igen.
Nu är ju detta någon dag sedan men 19 km i den värmen är ju otroligt starkt! Jämför dig INTE med din superman till sambo han låter inte normal26° varmt i skuggan, som för övrigt är obefintlig. Vad gör vi då? Jo men vi springer på en liten utflykt! Det var en usel idé sa min kropp, efter 6 km var det som att den bara gav uppdå var det 7 km kvar till caféet vi tagit sikte på. Stundtals yr, mina fingrar var helt svullna(!) och jag orkade springa typ 500 meter i taget, max. Men vi tog oss dit, åt en god paj och började bege oss mot en sjö för ett dopp på vägen. Här sitter jag nu medan min sambo, som är helt oberörd av värme och aldrig blir trött, fortsätter springa hem för att hämta bilen eftersom vi ska iväg ikväll. Har gråtit typ tre fyra gånger på vägen för att jag blir så frustrerad på mig själv