Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser jättebra utVeckans första benpass!
Visa bifogad fil 170353
Bjuppar på en film också, tycker ändå det ser okej ut? Det känns som att det tar det ska
Haha, det där var definitivt det huvudsakliga skälet till att jag valde svart/gråa löparskor när jag köpte istället för de fina, ljusa pastellrosa som också fanns...
Haha, det där var definitivt det huvudsakliga skälet till att jag valde svart/gråa löparskor när jag köpte istället för de fina, ljusa pastellrosa som också fanns...
"Never trust a guy with shiny equipment." (Tycker jag att vi fick höra mycket när vi höll på med klättring
Jag köper numer svarta skor, både skog och mark men framförallt OCR som alltid innehåller minst ett lerhinder har satt sina spår i tidigare skor
Jag köper numer svarta skor, både skog och mark men framförallt OCR som alltid innehåller minst ett lerhinder har satt sina spår i tidigare skor![]()
Mobilitetsövningar
Maghjul 15 rep
Kabelrodd 45/50/50kg 10/8/8
Sittande lårcurl 45/52/52kg 20/15/15
Hantelflyes 8/8kg 20/20
Sumosquats 20/20kg 10/10
Vet inte vad som hände på hanteflyes har max orkat 12 rep på 8kg förut och nu orkade jag rejält många.![]()
Tänkte vila, men var rastlös i huvudet så for och sprang 1 mil trail.... skitjobbigt men skitkulhöll på ramla framstupa en gång och vricka fötterna x antal gånger
Visa bifogad fil 170408