Blivit en hel del steg under helgen
Idag har jag tränat på morgonen och det kändes bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej vad typiskt!! Hoppas lite extra vila blir till en riktig formtopp senare i veckanMaxningsveckan på gymmet börjar idag och det är främst idag och imorgon som vi ska testa våra 1RM (i knäböj, bänkpress och chins). Jag har haft siktet inställt på den här veckan i minst två månader, mer än så vad gäller knäböjen, och verkligen pushat mig att genomföra pass jag inte ville göra för att vara så väl förberedd som möjligt inför detta. Så det var ju jävligt tråkigt att min kropp bestämde sig för att dra på sig någon slags luftvägsinfektion under helgen, efter att ha hållit sig frisk hela hösten/vintern
Jag orkar inte ens riktigt vara bitter över det just nu, jag hoppas bara må bättre framåt slutet av veckan så att jag kanske kan få möjlighet att testa då. Coacherna är väldigt snälla och tillmötesgående och har sagt flera gånger att man gärna får kontakta en av dem ifall man missar något pass den här veckan men vill komma in och testa vid en annan tidpunkt istället, så jag har siktet inställt på det. Kanske knäböj på torsdag och bänk på fredag? I vanliga fall hade jag bara tänkt "skit samma, jag tar det nästa vecka istället" men nu åker vi till Sverige på lördag kväll så jag kommer liksom inte att vara tillbaka i gymmet förrän tidigast den 28.
To be continued...