Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy vad trist!Ridit och promenerat under helgen och i morse blev det gymArmen blir sämre så jag har väl mer eller mindre bestämt mig för att söka hjälp. Känns trist men jag fixar nog inte det här själv. Bara att inse.
Blir promenad på lunchen idag också.
Fy vad trist!![]()
Okej, kanske ska förtydliga ett mid-workout inläggKanske lite off-topic, men nån som har nått bra märke på träningstights/överdelar som håller ihop lösmage?![]()
Det är det verkligen! Vet precis hur svårt det kan kännas mentalt men det är absolut en sådan där sak som det är bra att öva på, och som kroppen kommer att tacka en för i längden. Starkt jobbatJahopp. Men ikväll har jag lyssnat på kroppen och inte tränat trots att jag planerat det. Känner nu att jag börjar ångra mig (och störigt att jag missar mitt träningsmål för veckan med typ sju minuter). Men, nu är det bara att löpa vilolinan ut, det kan väl vara bra träning det med...
Jag har träningstightsen därifrån men har nog inte testat deras vinterfodrade, tror det är fritidstights mina heter.Okej, kanske ska förtydliga ett mid-workout inlägg:
Har i dagsläget ett nytt par av Engelsons 'vinter'fodrade leggings i en mindre storlek än tidigare (yay) men, de är dels lite för varma för träning inomhus, och går "bara" upp till naveln, så lösskinnet där utöver lever sitt eget liv vid mer intensiva rörelservilket stör mig lite
Så tänkte att om jag likas vill ha ett par svalare än dessa så kanske det finns de som går högre?
Eller ett linne lr nått att ha innanför som fyller lite samma funktion?
Nått märke lr modell som är poppis?
Annars så bjöd kvällen på cirkelträning med styvfarsan i det nybyggda gymmet på byaskolan. Helt klart enklare få sig iväg när man oftast får va självnytt pass på torsdag
![]()