Gym i morse trots ledig torsdag och därmed check på årets 90e träningspass
Blir väl promenad senare idag också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart ridning är träning också!Efter tips om detta ställe istället så en uppdatering om joggandet. Som igår gick dåligt och omotiverat.
Red och kvällen avslutades med ett 25 minuters yogapass.
Gills ridning eller bör sådant hänvisas till annan tråd på forumet?
Efter tips om detta ställe istället så en uppdatering om joggandet. Som igår gick dåligt och omotiverat.
Jag räknar ridning. För min del skulle jag säga att ridning i paddock/ridhus skulle jämställas med vilken annan träning som helst. Utritter jämställer jag med promenader. Det är ju oavsett motion.Efter tips om detta ställe istället så en uppdatering om joggandet. Som igår gick dåligt och omotiverat.
Rich in life för idag tog jag ett pb i marklyft på 100kg.![]()
WOW!! Snyggt!! Heja dig!Rich in life för idag tog jag ett pb i marklyft på 100kg.![]()
Att bestämma i förväg vilka dagar man ska träna hjälper jättemycket! Och då kan man ha ett alternativ som man får göra inomhus om det är dåligt väder, tex styrka med bara kroppsvikt.Jag är gjord av socker! Alltså vad svårt att ta sig ut när man är trött och det regnar och det är kallt. Så har inte sprungit ännu denna vecka och stackars hundarna har fått ha vila med. Men nu är det bara kallt, men inget regn så jag ska ta mig ut på en promenad. Har som tur är uppnått stegmålet varje dag ändå, dock med kanske några extra varv runt huset innan läggdagsmen nu ska det bli ändring på detta
det borde ju inte vara så svårt att hålla i något man tänkt... måste nog planera in när jag ska springa i kalendern och se det som typ ett möte eller nått så man liksom inte "hinner" för att det är annat som ska göras.