Triangla för mycket?

Pancakes

Trådstartare
Jag har upptäckt att jag trianglat ganska många trådar på sista tiden, mestadels sådana som jag anser ligger i fel forum men även en del som inte är riktigt diskussionsmaterial.

Men reglerna kan ju ge en del utrymme för tolkning och jag bara funderade på om man kan triangla för mycket? Eller kan man räkna med att moderator hör av sig om man flera gånger trianglar inlägg som alls inte är något problem med? Om jag har tolkat inläggen annorlunda mot moderator menar jag. Skulle ju kännas ytterst fånigt och tro att man hjälper till när man egentligen skapar mer arbete till moderatorerna.
 
Sv: Triangla för mycket?

Hellre för många trianglar än för få. Även om du kanske inte kan räkna med att en moderator svarar på anmälan så bidrar det alltid till att vi tar notis om det som sker. I vissa fall kan det leda till en precisare tolkning av en gråzon och ibland lämnar vi det därhän. Fördelen med trianglar är också att vi kan gå tillbaka i tiden .

Om en användare missbrukar trianglandet kan det minska mitt förtroende för just den användaren. Det kan ligga den användaren till last i en senare uppkommen situation. Om jag skulle uppmärksamma en notorisk okynnesanmälare skulle jag nog påpeka detta för denne. Hur de andra moderatorerna väljer att göra vet jag inte.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 186
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 802
Senast: lundsbo
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 401
Senast: IngelaH
·
Relationer Skulle vilja höra hur andra tänker kring följande situation. Vi har de senaste 11 åren alltid firat jul hos oss, innan dess firade vi...
18 19 20
Svar
383
· Visningar
33 049
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp