Trist 2-åring

Sv: Trist 2-åring

Jag har två 2 åringar och dom växer väldigt jämnt, har anmält dem bägge till utställning i juni(ponny).
Men jag har fött upp en unge som ser ut lite som din i huvudet! Förra årets tvååring ställdes också ut med guldmen jag tror att det är mycket individuellt det där hur dom ser ut!
Ditt sto är ju ett trevligt Holländskt sto!
 
Sv: Trist 2-åring

Mitt 2-årssto e. New Balance-Master-Vagabond är ca 161 cm. Hon har sett rätt trist ut ett tag, men börjar nu bli riktigt snygg (står dock lite snett på bilden).

O'%20Keeffe%20sida%202%20ar%20minst.jpg
 
Sv: Trist 2-åring

Oj hon är fin, när mitt treåriga hbl sto var två funderade jag på att gå ut och gömma henne i skogen, helt plötsligt var hon jättefin och nu som treåring är hon helt ok!
 
Sv: Trist 2-åring

Tack!:bow:
Ja, ett tag funderade jag också på att gömma henne...:smirk:
 
Sv: Trist 2-åring

Nu har det gått 6 månader sedan jag förtvivlade över denna fula trista 2-åring

DSC00154.jpg


Nu har denna fula trista 2-åring bestämt sig - jag ska nog bli något trots allt, börjar få nacke och hoppar gärna men måste nog bli av med sommar"fläsket" som hänger under magen, det stora fula huvudet börjar passa in på kroppen, hopp finns kanske om denna ungdom.


galantgalopp.jpg


galantlshopp-1.jpg



Visst är det roligt att se hur snabbt dessa ungdomar förändrar sig till förhoppningsvis det bättre.

MEN VARFÖR kommer inte mina bilder in? Bara länkar? Jag gör precis som man ska!!!!
 
Sv: Trist 2-åring

Jag satt o tränade på att lägga in foton, gick visst inte så bra, skrev ett långt inlägg som försvann.

Vad jag skrev var i korthet:

har ett sto som ger de vackraste föl o som nu plötsligt nedkommit med en ankunge, nu 2 år gammal. Alla föl efter goda hingstar. En trist uppenbarelse, ingen karisma, fult huvud på gränsen till ramskopf etc men som kompenserar detta med mycket goda gångarter, bra temperament och hanterbarhet, charmar alla som träffar honom men det är inte så många eftersom ingen vill komma o titta på honom när de ser foton.
Hade fina poäng som föl (46 p med beröm för vackert huvud!!).

Hade en sån 2-åring tidigare som såg ut som en kamel, fick 42 p vid kvalitets som 4-åring o exporterades till USA, vacker som en dag blev han.

Fler som har fula 2-åringar, ibland förtvivlar man!

2 åringar är väl inte kända för att vara så fagra.. eller ;)
Han växer nog ikapp sig :)
U
 

Liknande trådar

Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 798
Senast: Mirtai
·
Hur är klimatet hos er på eran ridklubb/i eran förening? Säger alla hej till alla? Hjälper man varandra? Har ni stallvärdar och/eller...
Svar
4
· Visningar
1 531
Senast: Ajda
·
Småbarn Vår 2-åring har börjat säga "fan" ibland. 😩 Är nog sambons fel, han svär lite ibland tyvärr. Eller om det är från förskolan. Låter så...
Svar
3
· Visningar
575
Träning Är i planerna att skaffa häst efter några års uppehåll. Ridit i hela mitt liv. Hyr nu lägenhet på gård med hästar så har möjlighet att...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 806
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp