True Blood (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: True Blood (ulvspel)

Det minns jag inte att du gör? Jag tycker dina teorier brukar vara vassa.

För att ingen misstänkte dig :)
Av samma anledning åt vi Hedinn och Lillelorden (delvis).
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Jag brukar ju vara totalt värdelös som god :rofl: mina teorier kanske låter bra, men jag har ju alltid fel.

Jag var lite förvånad över att ingen misstänkte mig, tyckte jag skrev massa misstänkta saker. Jag måste alltså börja spela mer misstänkt för att inte bli ulvmat direkt.
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Men jävla bajs, fan vad dålig jag är :rofl: När oddsen är 2/3 att pricka en ond - vad gör jag då? Prickar den goda :cool:

Jag hade i alla fall rätt om att Paddan var ond och Pegasus god :p Kom i och för sig på något försent att Lården var siaren haha...
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Kan ju säga att jag hade nog gissat på Zass och Mammas som onda. Efter Zass röst igår tänkte jag "nu är hon körd" men icke :D

Visste dock hur det låg till, men när jag följde leken fattade jag inte hur inte alla kunde tycka att det var uppenbart att du var god.
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Haha jag brukar ALLTID bli misstänkt - men klarar mig också ALLTID till lekens slut. Vet inte hur det fenomenet uppstår riktigt? Det är iaf skitjobbigt att vara med i slutet, då är det liksom så avgörande vem man väljer :p
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Och jag är ALDRIG med till slutet (tror det har hänt typ max två gånger under de fyra år jag spelat) så jag tyckte det var ganska kul :D
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Förresten Sasse, det är ju himla jobbigt att du nu slutat misstänka mig när du är ond! Det var lättare innan :p
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Haha, då är jag med :D Inte så dåligt ändå att byta från den ena till den andra av de två ondingarna :D
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Typ lika skickligt som när jag funderade på vem av dig och Lindgren som var ondast :o

Ska du inte vara med i nya leken? :)
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Jag tycker det var oerhört trevligt att få ett paket :D Skulle dock vara intressant att höra varför just jag fick det! Pegasus? :)

Efter allt som hänt litade jag inte längre på att Sasse, Lindgren Mammas var goda, därför ändrade jag till den ände som inte hade några direkta mistankar mot mig. Tydligen inte smart alls :D
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Efter allt som hänt litade jag inte längre på att Sasse, Lindgren Mammas var goda, därför ändrade jag till den ände som inte hade några direkta mistankar mot mig. Tydligen inte smart alls :D

Nu måste jag fråga: varför förutsätter du att den som har misstankar mot dig är "ondare" än den som inte har det? Det viktiga är väl vilka du har misstankar mot, inte baserat på vad de tror om dig?
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Det där är bara obehagligt när du skriver så till en 19-årig tjej, även om du skojar.

Tänk lite på vad du skriver om du nu som äldre man envisas med att hänga i ett forum främst för unga tjejer.

PK-Lården out.

Först, vem är nitton?

Mig veterligen är de flesta i ulvleken 30+, Med undantag av Libra och någon mer som skulle fylla 24 (eller var det 25?) lite senare, vilket var anledningen till att det flyttades från ÄU till Senior. Att du "bara" skulle vara 20 är lite svårt att lista ut när Killa enbart skriver att du är yngre än henne, vilket intesäger mig att annat än att: Jaha och hur gammal är Killa då?

När jag ber om "söthets bevis" inom ramen för leken utgår jag ifrån att ingen är så trångsynt att de tror jag menar bild på dem, utan att de glatt plockar fram en bild på en burk honung, en trollkäring eller dylikt.

Iom det här inlägget är min tid på Buke över, då jag inte finner mig i att bli ifrågasatt för vart enda lite ord jag skriver som eventuellt i förlängningen tyda på att jag skulle vara ute efter något annat än att ha roligt i lekerna endast för att jag är en äldre man.

Om någon vet hur man plockar bort profilen från Buke så medela gärna innan imorgon midnatt
 
Senast ändrad:
Sv: True Blood (ulvspel)

Problemet var att jag inte längre var säker på något, tankarna gick fullständigt i spinn när började fundera på olika möjligheter, samtidigt som jag inte hade tid att skriva ut det i tråden.
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Iom det här inlägget är min tid på Buke över, då jag inte finner mig i att bli ifrågasatt för vart enda lite ord jag skriver som eventuellt i förlängningen tyda på att jag skulle vara ute efter något annat än att ha roligt i lekerna endast för att jag är en äldre man.

Om någon vet hur man plockar bort profilen från Buke så medela gärna innan imorgon midnatt

Det går inte att plocka bort profilen, den försvinner om man inte varit inloggad på något år har jag för mig.

Jag tycker inte att du ska lämna buke och lekarna för att någon/några personer fått för sig något. Den som betett sig illa i den här tråden, är den som anser att man inte har här att göra om man inte har rätt ålder och kön. En ursäkt vore på sin plats kan jag tycka.
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Det går inte att plocka bort profilen, den försvinner om man inte varit inloggad på något år har jag för mig.

Jag tycker inte att du ska lämna buke och lekarna för att någon/några personer fått för sig något. Den som betett sig illa i den här tråden, är den som anser att man inte har här att göra om man inte har rätt ålder och kön. En ursäkt vore på sin plats kan jag tycka.

Tack för stödet, det värmde :)
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Jag håller faktiskt med... Jag förstår dock att det blev lite upprörd stämning efter vad som hände i den andra tråden på ÄU, och hade det inte hänt så tror jag inte att någon hade reagerat här i leken. Men oavsett det så har Pegasus lika stor rätt att vara här som någon annan. I hetsen från den andra tråden (för ja, det var jäkligt hetsig stämning där ett tag) så drogs det allt för stora växlar på, vad jag tolkade det som, oskyldiga kommentarer som en del av varulvsleken.
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Efter allt som hänt litade jag inte längre på att Sasse, Lindgren Mammas var goda, därför ändrade jag till den ände som inte hade några direkta mistankar mot mig. Tydligen inte smart alls :D

Nej, jag blev lite lagom förvånad där :p Brevbäraren måste vara en svår roll, rena chansningarna ju vilka som ska få paketen!
 
Sv: True Blood (ulvspel)

Jo, och särskild illa är det när det blir avgörande lynch också.

Fast jag ser jag att jag skrev fel bokstav nu, det skall vara:mistankar mot Sig, inte mot Mig, inte konstigt att Myrten blev förbryllad:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 084
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 218
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 438
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 015
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV
  • Roliga bilder och memes om katter!

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp