Tufft beslut

Min hjärna är avstängd. Mina tankar kan jag inte få tag på, de flyger omkring där uppe i hjärnan som i ett vakuum.

Igår testade jag positivt. Jag är gravid, för tredje gången. Sist var i somras. Då fick jag missfall några dagar efter positivt test. Då var jag ett vrak av känslor. Jag ville inte, jag grät och skrek i en kudde i två dagar.
Nu vet jag inte vad jag vill. En del av mig vill, en del av mig är rädd för att det ska bli som när min dotter föddes.

Min man vet vad han vill. Vi har inte råd säger han. Han är säker i det och jag känner mig så enormt ensam. Jag vet ingenting.
 

Jättebra att du söker stöd på mvc, glöm inte bort dig själv i det hela bara :heart

Nej då. Jag ska försöka :heart Men jag har gjort så himla mycket för mig själv. Gått i terapi i två år som hjälpte mig bearbeta mycket efter det som hände när första barnet kom. Dax att min man får prata om det även fast jag så klart är orolig att det kan bli lika igen. Den oron kommer nog finnas med hela vägen.
 
Nej då. Jag ska försöka :heart Men jag har gjort så himla mycket för mig själv. Gått i terapi i två år som hjälpte mig bearbeta mycket efter det som hände när första barnet kom. Dax att min man får prata om det även fast jag så klart är orolig att det kan bli lika igen. Den oron kommer nog finnas med hela vägen.
Kan ni gå på gemensam familjeterapi utöver att han går själv?
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 203
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Hade besök av syster + systerdotter igår! Efterlängtat besök och W var så taggad på att få hänga lite med M igen. Glada ungar som...
Svar
0
· Visningar
408
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Jo, jag ville ju öva på problemlösning när jag flyttade hit. Jag vet att jag sa det. Men jag tänkte mig nog mer problemlösning genom att...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: svea
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 919
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp