TV indraget via fiber

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Scaramouche
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 879
S

Scaramouche

Nån som vill förklara för mig vad det innebär, dvs vad som är skillnaden mot att ha vanlig kabel-TV. Behövs det fortfarande en digitalbox? Jag har fått informationen att bredband och TV via fiber finns i min nya lägenhet och att det ingår i hyran, men jag har missat att fråga vad det innebär :o

Sv: TV indraget via fiber

Uppdatering: Mina efterforskningar visar att ja jag behöver en digitalbox, och det ska vara en box speciellt för IP-TV. Men var hittar man såna? :confused: Måste ta upp detta med hyresvärden, om jag har tur kanske även digitalbox ingår i hyran. Jag vet inte ens vad det är för bredbandsleverantör.

Sv: TV indraget via fiber

Iom att olika leverantörer har olika lösningar på det där så måste du nog få en via denne. Men iom att hyresvärden/leverantören måste leverera basic-kanalerna så borde det ju ingå i lägenheten på något sätt. Det borde inte vara någon skillnad motför vanlig kabel-tv, finns möjligheter för lite fler tjänster.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 569
Senast: lizzie
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
17 714
Senast: Niyama
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för... 69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
40 370
Senast: Habina
·
IT & mobiler Jag ska mest troligt flytta in i ett litet hus på landet. Det ligger som en flygelbyggnad till stora huset. Fiber ska dras in och ägarna...
Svar
17
· Visningar
1 316

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka