TV indraget via fiber

S

Scaramouche

Nån som vill förklara för mig vad det innebär, dvs vad som är skillnaden mot att ha vanlig kabel-TV. Behövs det fortfarande en digitalbox? Jag har fått informationen att bredband och TV via fiber finns i min nya lägenhet och att det ingår i hyran, men jag har missat att fråga vad det innebär :o
 
Sv: TV indraget via fiber

Uppdatering: Mina efterforskningar visar att ja jag behöver en digitalbox, och det ska vara en box speciellt för IP-TV. Men var hittar man såna? :confused: Måste ta upp detta med hyresvärden, om jag har tur kanske även digitalbox ingår i hyran. Jag vet inte ens vad det är för bredbandsleverantör.
 
Sv: TV indraget via fiber

Iom att olika leverantörer har olika lösningar på det där så måste du nog få en via denne. Men iom att hyresvärden/leverantören måste leverera basic-kanalerna så borde det ju ingå i lägenheten på något sätt. Det borde inte vara någon skillnad motför vanlig kabel-tv, finns möjligheter för lite fler tjänster.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 869
Senast: Niyama
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 662
Senast: Habina
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 173
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 573
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp