Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!!!!!!Visning igår och idag har jag fått ett bud!
Så jäkla, jäkla skönt. Om inte de andra som kollade vill lägga ett motbud så skriver vi kontrakt på torsdag och sen är det inflyttning om en månad. Så glad att jag bytte mäklare.![]()
HärligtVisning igår och idag har jag fått ett bud!
Så jäkla, jäkla skönt. Om inte de andra som kollade vill lägga ett motbud så skriver vi kontrakt på torsdag och sen är det inflyttning om en månad. Så glad att jag bytte mäklare.![]()
Grattis, vad skönt att få det klart.Visning igår och idag har jag fått ett bud!
Visning igår och idag har jag fått ett bud!
Nu är det påskrivet, tillträde 16 oktober. Urgullig köpare som fick samma känsla för lägenheten som jag fick när jag köpte för fyra år sen.
Ingen anmäld till visningen på söndag heller, så det var helt rätt beslut att sälja till denna person.
Nu ska jag bara tömma det sista och städa…
Underbart, stort grattis! Tänk så snabbt det gick efter mäklarbytetNu är det påskrivet, tillträde 16 oktober. Urgullig köpare som fick samma känsla för lägenheten som jag fick när jag köpte för fyra år sen.
Ingen anmäld till visningen på söndag heller, så det var helt rätt beslut att sälja till denna person.
Nu är det påskrivet, tillträde 16 oktober. Urgullig köpare som fick samma känsla för lägenheten som jag fick när jag köpte för fyra år sen.

Grattis! Så skönt för digNu är det påskrivet, tillträde 16 oktober. Urgullig köpare som fick samma känsla för lägenheten som jag fick när jag köpte för fyra år sen.
Härligt! Grattis!Nu är det påskrivet, tillträde 16 oktober. Urgullig köpare som fick samma känsla för lägenheten som jag fick när jag köpte för fyra år sen.
Grattis!
Skönt med så snabbt tillträde![]()
Grattis!Nu är det påskrivet, tillträde 16 oktober. Urgullig köpare som fick samma känsla för lägenheten som jag fick när jag köpte för fyra år sen.