Ultimata familjebilen?

Jag vill gärna att min bil ska vara snygg att titta på, men jag har 1. Tydligen inte samma smak som resten av Sverige då jag tycker superb och Octavia är snygga 2. Ser att lastutrymme/pris är viktigare.

Pratade med sambon om att vi verkligen inte känna som Audi/BMW personer. Oavsett vad så kommer vi inte köpa dom för att de inte känns som "vi". Skulle aldrig köpa en BMW (just nu) för de flesta som kör dom verkar vara rövhål och det vill jag inte bli sedd som.

Nästa steg i biljakten kommer bli att laga Toyotan och sen få den värderad, så får vi se om det blir en Octavia eller superb efter det:D
 

Liknande trådar

Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 289
Fordon Nu är det snart dags att skaffa en ny, större familjebil. Idag har vi en Toyota Avensis Sedan som förvisso varit en jättebra trotjänare...
2
Svar
25
· Visningar
1 660
Senast: cherie
·
Övr. Hund Jag har älskat min Toyota Corolla men nu är den slut och jag måste låta den somna in. Men eftersom det hänt galet mycket både vad gäller...
Svar
12
· Visningar
4 551
Senast: Maniac123
·
Fordon Med två barn som sitter i bakåtvända bilstolar är det rätt fullt i bilen. Och det händer att vi även skulle behöva ha plats för fler...
Svar
18
· Visningar
2 936
Senast: Lazy Lady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp