Bukefalos 28 år!

ULVLEK: Firefly

Vad var det jag sa, kämpa på godingar och var så god Q


Stekpanna.jpg

Q måste ha fler stekpannor än Per Morberg vid det här laget ;)
 
För min del så är det antinge Habina eller Snurrfian som luras !!!
Fan det var ju min första tanke !!:banghead::banghead::banghead:

please snälla ulvar käka mig inatt!!!!
och snälla ängel skydda dig själv inatt- annars kan inte goda få detta ens till tie...

Och @ulvarna vem är ängel och vem är präst?
:devil:
det kan ni inte veta , eller så tror ni er veta ....
game on!!
 
Jaha vem av er har lurat mig? Jag vill ju fortsätta hålla Habina som god, men det lämnar ju bara Q som ond... Och visst skulle Q kunna vara ond, men samtidigt vad är det som säger att Habina faktiskt är god? Egentligen ingenting... :arghh:
 
Uppdatering

Serenitys besättning samlades tillbaka på skeppet för en kort respit innan de förberedde sig för en sista desperat insats...

e31be6138820e10ff5631c10393af758_zpsyzvayjre.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 291
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 153
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 626
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 941
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp