Bukefalos 28 år!

ULVLEK: Firefly

Fö sitter jag framför datorn och skakar... Förkyld IGEN! Hostar och nyser nu, halsontet verkar ha lagt sig lite och febern går i vågor. Fick vara frisk 1 ½ månad iaf... :angel:
 
Fö sitter jag framför datorn och skakar... Förkyld IGEN! Hostar och nyser nu, halsontet verkar ha lagt sig lite och febern går i vågor. Fick vara frisk 1 ½ månad iaf... :angel:
Fuskigt, jag har kört lite mindre en vecka mellan influensa och förkylning... :cautious: Jag bara måste hålla ihop i helgen för då är det tävlingar både lördag och söndag... Idag var det uppvärmning med 24 tävlingsdeltagare, i helgen kommer ytterligare 120... :cautious: Och jag är kioskansvarig utan avbytare på lördagen och har någon avbytare någon timme på söndagen...
 
jag kan för övrigt tipsa om både extra D-vitamin och kalcium/magnesium - jag har sluppit min vanliga vinterförkylning som hållt mig borta från träningen de senaste två åren tack vare de extra vitamintabletterna.
 
Fuskigt, jag har kört lite mindre en vecka mellan influensa och förkylning... :cautious: Jag bara måste hålla ihop i helgen för då är det tävlingar både lördag och söndag... Idag var det uppvärmning med 24 tävlingsdeltagare, i helgen kommer ytterligare 120... :cautious: Och jag är kioskansvarig utan avbytare på lördagen och har någon avbytare någon timme på söndagen...

Håller tummarna att du piggar på dig! :)

Eller, ja att alla ulvlekare piggar på sig som är sjuka så klart! :heart
 
jag kan för övrigt tipsa om både extra D-vitamin och kalcium/magnesium - jag har sluppit min vanliga vinterförkylning som hållt mig borta från träningen de senaste två åren tack vare de extra vitamintabletterna.

Vad tar du och hur mycket? Jag kör på möllers total, men det kanske behövs mer...
 
jag kan för övrigt tipsa om både extra D-vitamin och kalcium/magnesium - jag har sluppit min vanliga vinterförkylning som hållt mig borta från träningen de senaste två åren tack vare de extra vitamintabletterna.
Du sa nått, jag har ju helt glömt bort d-vitamin iår... :banghead:
 
Vad tar du och hur mycket? Jag kör på möllers total, men det kanske behövs mer...

Dels tar jag kombination magnesium/kalcium som jag köpt på apoteket (jag tar 3 tabletter/dag nu)
sedan har jag Vitamin D från ICA (1/dag)
och slutligen har jag i 3 månader kör Argi från Forever

Å det här är som sagt första vintern på två el tre år som jag inte varit tvungen att vara borta från träningen i upp till 8v pga efterhängsen förkylning....
 
Uppdatering

Serenitys kvarvarande tappra skara bestämde sig för att göra ett sista försök att slå sig fria från Allianskryssaren. Förhoppningsvis skulle de inte förvänta sig en ny attack så snart, speciellt inte efter att deras främsta stridskämpe var fängslad. Knappt hade de hunnit in i Alliansens skepp förrän de till sin glädje träffade på Zoe och Wash, som hade lyckats övermanna sina vakter och ta sig ut.
Zoe och Wash var lika förvånade att se de andra där, men just som de tänkte smita ut i tystnad hörde de steg som närmade sig, och denna gången tvivlade de på att de skull bli ivägsläppta levande. De tänkte dock aldrig ge sig utan strid!

kneecap1_zpsu31rgkry.gif
kneecap2_zpsmcglsied.gif

kneecap3_zpsgdijsyxr.gif
knecap4_zpsiykxsnda.gif

Simon-and-Kaylee-image-simon-and-kaylee-36794323-245-160_zpsrzmorslo.gif
Simon-and-Kaylee-image-simon-and-kaylee-36794324-245-160_zpsiiyx2v06.gif

Simon-and-Kaylee-image-simon-and-kaylee-36794325-245-160_zpslwm5dcxy.gif
Simon-and-Kaylee-image-simon-and-kaylee-36794326-245-160_zpshq1byofz.gif


Efter vad som tycktes som ändlösa växlingar av skottsalvor från båda håll, där ingen riktigt var villig att lämna sitt skydd tillräckligt länge för att komma nära den andra bestämde sig Book för att bryta dödläget. Alliansen skulle med all säkerhet ha mer ammunition än våra hjältar. Han lyckades övertala ungdomarna att fly tillbaka till Serenity och flyga iväg medans han uppehöll Alliansen.

Medans Book gick sitt öde till mötes tog Wash plats i cockpiten och styrde Serenity bort mot Jiangyan. Så fort River var säker igen kunde de börja leta efter Niska och Mal. Spelet var inte över, Alliansen skulle säkerligen leta efter dem ännu intensivare än förut, men för stunden hade de sluppit undan.

tumblr_lxm12rjRkk1qbr9p2o1_500.gif


quarter4ever var Shepherd Book - Präst

Härmed förklarar jag matchen OAVGJORD!

Bra spelat allihop! :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 568
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 355
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 093
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 451
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp