Bukefalos 28 år!

ULVLEK: Firefly

japp håller med!!! heja ängeln!!
Jag tycker så här
Av de som är kvar så vill jag hålla Habina som väldigt god
snurrfian har jag ingen aning om vart jag har så hon blir neutral tills vidare
Skitsvårt detta ju !!

Jag kom på ett tredje scenario. Ulven @Snurrfian biktar sig nu och prästen får inte rösta... :rofl:

Jag dör! :rofl:

Habina röstar på... :angel:
 
nåväl jag börjar väl....
Efter att ha resonerat mig igenom alla möjliga och omöjliga scenarior utifrån det jag kunnat läsa mig till under leken så står jag helt frågande till vart jag ska rösta idag :arghh: risken att jag väljer fel är för stor

minst skada tror jag att det gör om jag röstar på mig själv i detta skedet i leken, så får hellre lotten avgöra än att jag gör det
Q röstar på Q
 
nåväl jag börjar väl....
Efter att ha resonerat mig igenom alla möjliga och omöjliga scenarior utifrån det jag kunnat läsa mig till under leken så står jag helt frågande till vart jag ska rösta idag :arghh: risken att jag väljer fel är för stor

minst skada tror jag att det gör om jag röstar på mig själv i detta skedet i leken, så får hellre lotten avgöra än att jag gör det
Q röstar på Q

:love::love::love:
 
nåväl jag börjar väl....
Efter att ha resonerat mig igenom alla möjliga och omöjliga scenarior utifrån det jag kunnat läsa mig till under leken så står jag helt frågande till vart jag ska rösta idag :arghh: risken att jag väljer fel är för stor

minst skada tror jag att det gör om jag röstar på mig själv i detta skedet i leken, så får hellre lotten avgöra än att jag gör det
Q röstar på Q

LEGENDARISKT! Gå bums till Hall of Fame!
 
japp håller med!!! heja ängeln!!
Jag tycker så här
Av de som är kvar så vill jag hålla Habina som väldigt god
snurrfian har jag ingen aning om vart jag har så hon blir neutral tills vidare
Skitsvårt detta ju !!
jag utvecklar :
jag tycker att habina varit genuin genom leken medans snurrfian varit mer svårbestämd för mig men där känner jag stor osäkerhet i om jag har rätt...
edit stavfel !!
 
Senast ändrad:
Jag tror Q är ulv och nu låtsas vara präst, och hoppas att någon av oss ska rösta på den andra för att ge henne en chans att få ut ytterligare en god genom att röständra i sista minuten till någon av mig och Habina. Snurrfian röstar på Q
 
Jag vet min roll och jag är rätt övertygad om vilken roll Q har... Därför finns det bara en ond kvar i mina ögon.

Habina röstar på snurrfian då hon enligt uteslutningsmetoden måste vara ulv.
 
Röstlista dl gud vet vilken

Quarter4ever: 2
Habina: 0
Snurrfian: 1
jag hamnar i alla fall i himlen men jag tar med mig ingen hund utan min bästa vän
Colonels Poco Powwow :love::love::love::love:

( bilder kommer för de som vill se- annars - se min avatar -bästa hästen någonsin!!:heart men jag gör mitt bästa att få fram en bättre kopia :heart )
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 345
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 191
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 671
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 997
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp