Ulvlek - Glasstest

Alltså jag vet inte ens vem du är :rofl:

Är det ett nickbyte eller helt ny?
Jag vet att jag inte kan leka så ofta pga skolan, men det är ändå 2 år sen jag lekte första gången, och jag är rätt säker på att vi lekt tillsammans förr :p
Nä? @Madalitso har väl varit med ett tag? Måste vara slumpen som gjort att ni inte spelat samtidigt förrän nu?

Fråga henne vad hon tycker om att ha @qitis som tvilling (finns den leken i Hall of Fame? kommer inte ihåg vilken det var...)

Edit:
Eller nä - var det @Derring-Do :o

Jag tror att det är dags för mig att sova nu...
Jag har hört att jag och syrran är lika, men nån måtta får det vara :D
 
Jag vet att jag inte kan leka så ofta pga skolan, men det är ändå 2 år sen jag lekte första gången, och jag är rätt säker på att vi lekt tillsammans förr :p

Jag har hört att jag och syrran är lika, men nån måtta får det vara :D

Aha ok, det är jag som är senil helt enkelt..
 
Äh det fattade jag direkt att det var ovanligt skarpsinniga spelare i den lyan. Är ju helt kasst när fåret får välja ..tsss
Haha jag är så förvånad över att jag hamnade i lyan med genierna! Jag har inte fattat typ hälften av allt smart som dom skrivit :o :D Men jag är ändå glad för det förtroendet.

@Madalitso jag är snäll innerst inne - jag lovar! :angel:

Och tack alla för den här leken och förlåt @Artline för allt lottande ;)
 
apropå att förbereda röständringar :p


hann inte skriva någon röständring för @Killaloe men givetvis något med piggelin

]ag har lite bus i sinnet angående sena röständringar om vi gör sådana
Det skulle vara rätt kul att ta med magnum i röstmotiveringarna väl? :D

typ qitis ändrar röst till Fio för hon faktiskt verkar vara mer en double caramel magnum. dvs ett får som är den enda som faktiskt vet precis vilken sida alla är i leken
Eftersom jag dissar Magnum ( no pun intended medLL @Magnum :o) så känner jag för att bereda plats för storstruten i frysdisken istället

bara för att jag har tid
och för att jag tycker det är kul:D
om inte annat kan det vara kul för våra LL.s ;)

cirkus

Har insett att Niyama nog försökt slå mig i huvudet med hennes veganska Ben& Jerry glass att hon är god- lika god som glassen - ledsen ibland tar det tid att inse vad som skrivs helt enkelt
Så jag tror att den som försöker dribbla bort mig och min fina karamelliserade hemmagjorda glass med tillhörande rabarber och försöker bereda plats för hela Magnum-maffian istället är fio
har hon ens valt en favoritglass? :confused: klart ulvigt och magnum är de vi ska ha bort från frysdisken
så schas- väck
cirkus röstar på fio
 
apropå att förbereda röständringar :p


hann inte skriva någon röständring för @Killaloe men givetvis något med piggelin

]ag har lite bus i sinnet angående sena röständringar om vi gör sådana
Det skulle vara rätt kul att ta med magnum i röstmotiveringarna väl? :D

typ qitis ändrar röst till Fio för hon faktiskt verkar vara mer en double caramel magnum. dvs ett får som är den enda som faktiskt vet precis vilken sida alla är i leken
Eftersom jag dissar Magnum ( no pun intended medLL @Magnum :o) så känner jag för att bereda plats för storstruten i frysdisken istället

bara för att jag har tid
och för att jag tycker det är kul:D
om inte annat kan det vara kul för våra LL.s ;)

cirkus

Har insett att Niyama nog försökt slå mig i huvudet med hennes veganska Ben& Jerry glass att hon är god- lika god som glassen - ledsen ibland tar det tid att inse vad som skrivs helt enkelt
Så jag tror att den som försöker dribbla bort mig och min fina karamelliserade hemmagjorda glass med tillhörande rabarber och försöker bereda plats för hela Magnum-maffian istället är fio
har hon ens valt en favoritglass? :confused: klart ulvigt och magnum är de vi ska ha bort från frysdisken
så schas- väck
cirkus röstar på fio

Du tror inte att jag hade några motargument mot det eller ... Jag hade liksom redan väntat på det ..

Men jag sparar mina strategier till next time...:sneaky:
 
Nä? @Madalitso har väl varit med ett tag? Måste vara slumpen som gjort att ni inte spelat samtidigt förrän nu?



Fråga henne vad hon tycker om att ha @qitis som tvilling (finns den leken i Hall of Fame? kommer inte ihåg vilken det var...)

Edit:
Eller nä - var det @Derring-Do :o

Jag tror att det är dags för mig att sova nu...
Jag har varit tvilling en gång med @qitis . Har för mig vår konversation hade fler inlägg än lyans :p
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 294
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 131
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 860
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 770
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp