Ulvlek - Glasstest

Haha, det var verkligen inte planerat :rofl:
Nåja - jag hoppades att ni skulle hitta mig utan att jag skulle behöva hinta, eftersom jag inte hade möjlighet att rösta senare. Och det gjorde ni ju :D
det blev mer och mer tydligt ju längre leken gick att det var du som var vårt får -
Hur vågade du välja både mig och cirkus till en lya vi blir ju alltid typ siad någon av oss första natten:angel::p
 
Ja det blev väldigt roligt det här på sluttampen måste jag säga! Tack LL och alla för en bra kamp! :banana: Jäklar vad det brann iväg ikväll!
Ja, det vände fort. Jag tyckte att vi hade det här som i en ask. Men det höll sig inte.

Men det är ju det som är kul och utmanande med ulvlekandet. :)

Tack alla för en rolig lek, det var lite läskigt att tvingas välja sin lya sådär, men en kul twist ändå tyckte jag @Artline
 
Tack alla deltagare. Tycker både goda och onda har varit riktigt duktiga även om de goda har haft otur.
 
Alltså jag vet inte ens vem du är :rofl:

Är det ett nickbyte eller helt ny?
Nä? @Madalitso har väl varit med ett tag? Måste vara slumpen som gjort att ni inte spelat samtidigt förrän nu?



Fråga henne vad hon tycker om att ha @qitis som tvilling (finns den leken i Hall of Fame? kommer inte ihåg vilken det var...)

Edit:
Eller nä - var det @Derring-Do :o

Jag tror att det är dags för mig att sova nu...
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 854
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 763
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 560
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 134
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp