Ulvlek: Grimm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men @Habina varför skrev du som du gjorde? Om käket?

Min jobbdator krånglade. Jag VET att jag var inne i lyan och skrev. Sedan kom det ett kundsamtal och när det var över så hade jobbdatorn lyckats kopiera texten till leken på nåt vis. Jag tänkte mest irriterat "va fan, postade den inte?" och tryckte bara på svara. Sedan när jag såg att derring-do citerat var det ju kört. :(
 
Du var ju jätte skum i din teori om Cirkus. Jag funderade nästan på att rösta på dig lynchen innan du blev käk :p
cirkus var den enda jag fick ihop en riktig teori om med den tid jag hade. Jag tycker det var en skitbra teori för övrigt.... ;)

Fast att @Hedinn missade den här - fattar jag inte alls:
Jag håller med Hedinn, det händer att lyan övertolkar och överanalyserar det som skrivs och därför drar felaktiga slutsatser. Så jag skulle vara förvånad om alla onda röstade tidigt och om det inte fanns åtminstone någon röst som var tänkt som alibi bland dem som röstade på Bsf.
 
Samtliga ulvar har förresten kvalat in på min "om jag får rabies, vilka jag ska bita"-lista. Jag var snäll och lät bli att tjata om att bli käkad när jag fått reda på att jag var välsignad för att det inte kändes sjysst att luras så, men då kunde ni ju ätit mig när Artline snott skyddet.:banghead::mad:
 
Sedan begriper jag inte hur så många kunde nästan godförklara Hedinn.

@Hedinn ! jag vill du lär ut hur man är ulv och ändå bli godförklarad!
 
Min jobbdator krånglade. Jag VET att jag var inne i lyan och skrev. Sedan kom det ett kundsamtal och när det var över så hade jobbdatorn lyckats kopiera texten till leken på nåt vis. Jag tänkte mest irriterat "va fan, postade den inte?" och tryckte bara på spara. Sedan när jag såg att derring-do citerat var det ju kört. :(
:rofl::rofl::rofl: det såg verkligen ut som du ville bli lynchad, att det var medvetet.
 
cirkus var den enda jag fick ihop en riktig teori om med den tid jag hade. Jag tycker det var en skitbra teori för övrigt.... ;)

Fast att @Hedinn missade den här - fattar jag inte alls:
Jag håller med Hedinn, det händer att lyan övertolkar och överanalyserar det som skrivs och därför drar felaktiga slutsatser. Så jag skulle vara förvånad om alla onda röstade tidigt och om det inte fanns åtminstone någon röst som var tänkt som alibi bland dem som röstade på Bsf.

Men du var ju god! :arghh:
 
Jag får nog hålla mig till ev LL nån gång när det är så här, min hjärna fixar uppenbarligen inte lekar just nu :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 656
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 795
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
4 942
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 406
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp