Ulvlek: Grimm

Status
Stängd för vidare inlägg.
vi spöken trodde ju att @Niyama kärat ihop @cirkus med nån och vi trodde att cirkus gått solokvist så vi tänkte att cirkus och hedinn skulle bli båda bli tagna såsom Diana och ulv ( för ja vi hade hedinn som ulv - och det grämer mig (oss? @LenaH :angel:) att vi inte bombade hedinn- men oavsett så var det som jag trodde tidigt -att Diana valt att spela solo och fixat nyckeln! Skitbra gjort @Artline
:bow::love:
 
Sedan begriper jag inte hur så många kunde nästan godförklara Hedinn.

@Hedinn ! jag vill du lär ut hur man är ulv och ändå bli godförklarad!
Hahaha jag vill också veta! Jag var övertygad om att alla som såg mig som god var antingen fåret eller en ond Diana :rofl:

Jag kände liksom lite "Jag fattar inte. När blev Hedinn god?" :D
 
Hahaha jag vill också veta! Jag var övertygad om att alla som såg mig som god var antingen fåret eller en ond Diana :rofl:

Jag kände liksom lite "Jag fattar inte. När blev Hedinn god?" :D
Jag fick för mig att du var ensam ond och tänkte att du säkert trodde Habina var Diana. Dels för hon började fundera på med Ileo hade siat och också för hon verkade hålla dig som god.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 657
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 797
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
4 948
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 406
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommarpratare 2024
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Monarki - för eller emot?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp