Bukefalos 28 år!

Ulvlek: Grimm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag trodde dock att leken skulle ta slut om Diana hittat nyckeln och spelade själv. Så läste jag villkoren så det fanns ju inte på kartan att art valt att spela själv när hon kunde stoppa lynchen, för då hade hon ju nyckeln.
 
sedan måste jag tacka @quarter4ever som messade vid DL1 att jag röstat på någon som inte var med i leken. Jag hörde hur telefonen pingade när jag precis klivit ur duschen å trodde först hon skojade med mig, jag var helt övertygad om att Mirtai var med å lekte :o

Hade hon inte pingat på Messenger hade jag inte kommit in förrän dagen efter
 
Jag trodde dock att leken skulle ta slut om Diana hittat nyckeln och spelade själv. Så läste jag villkoren så det fanns ju inte på kartan att art valt att spela själv när hon kunde stoppa lynchen, för då hade hon ju nyckeln.
Det var jättepraktiskt med era såna tankar, synd att ni släppte dem sen bara :D
 
@förrädaren och @Snurrfan jag outade mig ju som drake för jag tänkte att om jag skulle råkat para ihop nån god så kommer den inse min roll och vi kommer hitta varann, men när ni höll fast vid att jag var ond så tänkte jag ok, då är det två onda :rage::rage::rage:

Det värsta är att jag röstade och åkte iväg i fast förvissning om att du var ond. Sen kom jag på att du var ju förfan drake - tooo late ingen telefon med och hungriga hästar.

Du var ju übertydlig med vilka som var kärlekspar så jag bara väntade på att bli käk - tänkte att är vi två goda så käkar de oss direkt. En av varje så väljer de nog att skona mig, eftersom jag blev skonad två nätter var jag säker på att Snurr var sista ulven, därav mitt självmords upptåg....som sprack
 
sedan måste jag tacka @quarter4ever som messade vid DL1 att jag röstat på någon som inte var med i leken. Jag hörde hur telefonen pingade när jag precis klivit ur duschen å trodde först hon skojade med mig, jag var helt övertygad om att Mirtai var med å lekte :o

Hade hon inte pingat på Messenger hade jag inte kommit in förrän dagen efter
jag är en bussig typ och numera bevisat oavsett sida ;):p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 897
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 183
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 815
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 527
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp