ULVLEK *Hajen som visste för mycket*

Nä du försökte ju ta kål på mig O_o å andra sidan så lyckades ju jag ha ihjäl dig så jag kan glatt erkänna att jag var typ urusel i mina röstningar

Nä, jag försökte inte ta kål på dig. Jag försökte följa ett mönster när jag röstade så goda lyan skulle fatta vem jag var. ;)
 
Är ändå lite glad åt att jag hade rätt om Lobelia från allra första stund - hon hade aldrig gjort den röständringen om hon varit ond. Bara god med viktig roll är värt att blotta sig för (hoppsan - hur lät det där?).
Du hade fel där, den röstförändringen hade jag gjort alldeles oavsett roll ;) men som ulv hade det förmodligen aldrig inträffat. Situationen menar jag.
 
sedan så
äras den som äras bör :
@Lobelia :bow::bow::bow:
Hehe, jag hade en bra roll. Tyvärr behövde jag outa mig lite mer än jag önskat, Jag visste inte att LL var snäll och skickade med svaret på gissningarna och trodde jag behövde tala om för dem att cirkus var god efter första gissningen så de hade någon att skicka rader till.
 
Hehe, jag hade en bra roll. Tyvärr behövde jag outa mig lite mer än jag önskat, Jag visste inte att LL var snäll och skickade med svaret på gissningarna och trodde jag behövde tala om för dem att cirkus var god efter första gissningen så de hade någon att skicka rader till.
så hädan efter så är BSF snäll:eek: : (iaf som LL:p)
 
Haha, bäst var nog att jag hade ingen aning. Jag misstänkte Cirkus jag :angel:

Siade @Lobelia då hon är den mest läskiga, så ville veta vilken sida hon spelade för :D
jag fick ju raden av goda lyan:) siarlärlingen siar Lobelia;) så gick ju efter Mirati mesta jag kunde för att inte visa jsut det:D Och det gav rätt intressanta (icke) svar:p
 
jag fick ju raden av goda lyan:) siarlärlingen siar Lobelia;) så gick ju efter Mirati mesta jag kunde för att inte visa jsut det:D Och det gav rätt intressanta (icke) svar:p

Fast jag hade verkligen inte tid! Jag lovar!

I kombination med att mina lyakompisar var minst sagt inaktiva tappade jag lusten att ens försöka skaffa tid...
 
Tack för en kul lek @Blacksmithfarm ! Jag gillar verkligen idén med den goda lyan, det gör att det är helt okej att åka ut tidigt som god! :D Nu har jag dessutom klarat mig väldigt länge de senaste lekarna så jag förväntade mig nästan att bli käkad först! :D
 
Fast jag hade verkligen inte tid! Jag lovar!

I kombination med att mina lyakompisar var minst sagt inaktiva tappade jag lusten att ens försöka skaffa tid...
Stackare, nu har du råkat ut för det två lekar i rad! :crazy: Jag lovar att alltid utgå ifrån att du är god i fortsättningen. :cool:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 939
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 341
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 787
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 868
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp