Hehehe, ni trodde ni kunde bli av med mig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad bygger du det på? Det är ju väldigt enkelt att säga att man tycker en massa saker, men utan att kunna bygga under det med något så är det du som känns mest skum av alla. Du väljer att tolka det jag skriver så att det passar in i dina tankar, trots att Niyama som ändå har misstänkt mig också, inte heller hänger med i din tolkning. Vad är det som gör att du är så tvärsäker på att de andra är goda? Det finns ingen siare kvar i leken, och det finns igen spion med överhuvudtaget. Så de enda som med tvärsäkerhet kan veta vilka som är goda eller onda är just ulvarna. Och just nu ser du mest ut som en ulv, och om något ser ut som en ulv så är det antagligen en ulv enligt din egen devis...Jag tror som sagt inte att någon av de tre uppe för lottning sitter i lyan.
Där har jag Snurris och cirkus. Ev också Lenis fortfarande men jag måste gå igenom henne lite bättre om jag får chansen.
Övriga ger mig inte direkt några ondvibbar hittills.
Jag skriver TROR, inte att jag VET. Ingen har ju info utom ulvarna och då får man ju lira på känsla och kunskap om hur olika spelare brukar spela.Men vad bygger du det på? Det är ju väldigt enkelt att säga att man tycker en massa saker, men utan att kunna bygga under det med något så är det du som känns mest skum av alla. Du väljer att tolka det jag skriver så att det passar in i dina tankar, trots att Niyama som ändå har misstänkt mig också, inte heller hänger med i din tolkning. Vad är det som gör att du är så tvärsäker på att de andra är goda? Det finns ingen siare kvar i leken, och det finns igen spion med överhuvudtaget. Så de enda som med tvärsäkerhet kan veta vilka som är goda eller onda är just ulvarna. Och just nu ser du mest ut som en ulv, och om något ser ut som en ulv så är det antagligen en ulv enligt din egen devis...
Och jag som inte ens tyckte du var skum. för ovanlighetens skull.Hehehe, ni trodde ni kunde bli av med mig!![]()
Jag tror som sagt inte att någon av de tre uppe för lottning sitter i lyan.
Där har jag Snurris och cirkus. Ev också Lenis fortfarande men jag måste gå igenom henne lite bättre om jag får chansen.
Jag undrar vilka som blev upptagna av kvällsfodring och vilka som blev upptagna i lyan?![]()
Det tog en stund att fundera på hur du hade detJag har facit.
![]()
Men det är rätt frusterande att spela med någon som hela tiden hänvisar till magkänslan och man själv försöker läsa spelet och inläggen för att hitta ulvarna. Det blir en rätt värdelös lek om alla bara skriver vad de tror istället för att genom inlägg eller hur folk har röstat eller inte röstat visa vad man bygger sin tro på. Ditt första inlägg om mig i leken är din första röstJag skriver TROR, inte att jag VET. Ingen har ju info utom ulvarna och då får man ju lira på känsla och kunskap om hur olika spelare brukar spela.
Du hade alltså inte en enda fundering över mig innan röstning, men väljer att rösta på mig för att "det känns som". Det var inte ens så att jag röstade på Killaloe utan jag röstade på Q... Jag hade visserligen kunnat kontra med att en ond LenaH alltid röstar på mig i dl 1 därför måste hon vara ulv, men jag försöker se större och försöker leka utifrån det som visar sig i leken. Men just nu ser det ut som om du försöker se ut som en siare och eftersom det inte längre finns någon sån i leken så funderar jag ännu mer varför du försöker spela som en siare...LenaH röstar på Snurrfian för att hon tycker att Killaloes teorier skulle vara en rökridå när jag mest upplever att Killa ville få igång leken. Det känns som något en luden Snurr drar till med.
Mina killar kan vittna om att jag blev upptagen med fodring (minst 5 minuter försenad dessutom!Jag undrar vilka som blev upptagna av kvällsfodring och vilka som blev upptagna i lyan?![]()
Tja, jag kan ju bara rösta på en och Snurris har jag ju redan röstat på. En i taget tänker jag.![]()
Jag tror inte att någon av dem som har flest röster är ulv.
Jag tror som sagt inte att någon av de tre uppe för lottning sitter i lyan.
Jag kan bara hålla med om att hänvisning till magkänslan är heljobbig. Hur i hela fridens namn försvarar och förklarar man sig mot sådana teorier. "Jag vet att du åt skaldjur och majonäs igår och det är inte din magkänsla utan magknip" eller?Men det är rätt frusterande att spela med någon som hela tiden hänvisar till magkänslan och man själv försöker läsa spelet och inläggen för att hitta ulvarna. Det blir en rätt värdelös lek om alla bara skriver vad de tror istället för att genom inlägg eller hur folk har röstat eller inte röstat visa vad man bygger sin tro på. Ditt första inlägg om mig i leken är din första röst
men neeeej!Förskräckliga dagbok.
Jag är fortfarande grinig över att jag är osynlig. Häxskrällen, latmaskarna har inte gjort någon nytta i natt.
Hoppas på mer onda planer senare idag eller kanske inte. Just nu skulle jag gärna se häxorna bortskrämda från stan om de inte gör mig synlig igen.
Dag DL 21:30