Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Killaloe röstar på cirkus idag eftersom jag faktiskt känner mig väldigt osäker på LenaH, så vill inte bidra till det drevet riktigt. Och jag tycker att @Snurrfian sätrer fingret på en rätt märklig röstning från cirkus sida vilket får mig att känna mig minst sagt osäker på cirkus roll
(Jag noterade ditt svar nu också @cirkus och jag typ förstår hur du menar - jag håller bara inte med)
Om vad? Perfect score? Just när jag faktiskt inte riktigt tror på den ...@LenaH orkar du inte svara mig?![]()
Hoppas saker och ting ordnar upp sig!Det har hänt en grej i dag som gjort mig helt ur balans. Typ helvetet har brakat lös igen(jag är inte drabbad längre, men shit det är sjukt jobbigt)
Jag nojar nu. Om det skulle vara fyra onda från början, och om LenaH är ond, skulle de inte försökt kämpa lite för henne? De vet ju att det inte finns några sior. Om det är fler onda kanske de väljer att låta bli eller så är hon inte ond?
Hoppas saker och ting ordnar upp sig!
Jag blir jättegärna lynchad för jag har ledsnat på leken och förhoppningsvis kan ni sluta fokusera på mig när jag dött för det leder er bara in i en återvändsgränd.
För övrigt tänker jag försöka lämna leken med vad jag tror är en perfect score och med det tänker jag rösta på Lenis för jag tror att eftersom lyan visste att hemlig inte var fåret (eftersom lyan vet att jag inte är ulv) så var det en enkel röst att inleda med som också hade en vettig teori för att vara DL1 och som också skulle kunna dra med sig en del goda röster också eftersom teorin verkade rätt stark.
För att toppa det hela så avslutade ulven quarter4ever med att spika igen kistan för en nästan 100%-igt säker god.
LenaH röstar på Lenis
edit: Jag tror som jag tidigare skrivit att q inte var säker på att jag inte var fåret och därför inte röstade på mig DL2.
Fantastiska dagbok
I min frånvaro så har prins charmig upptäckt att jag har trolldrycken mot herpes. Men det dröjer några dagar innan drycken verkar. Så han har begett sig till den förtrollade skogen för att hämta Emma. Men skogen är stor, det lär ta ett tag.
LenaH var bybo
![]()
DL 10:00