Ulvlek: Snowroller II - Nu tar vi Åre!

Bevis på att jag hela tiden visste att det var något skumt med @cirkus

1585772610211.png
 
Jättekul lek verkligen! Måste dock vila hjärnan lite innan jag är med igen :D Och jag tycker det blev en bra balans, kul situation när ulvar och goda letar efter samma person, och ulvarna hellre vill ha ut en ulv än en god :up:
 
Förlåt allihop - men det är mest synd om mig, jag har sabbat mitt eget lekande, ingen kommer nånsin lita på mig igen buhu.

Äh det var mest tur - framför allt att jag kom på att driva lynchen mot hemlig. Jag skrev i lyan först att en god borde gjort så för att skydda siaren men sen kom jag på att det är ju ännu bättre om lilla jag gör det.

Men tjuven var förjävla svår att hitta - vi visste ju bara om att gabby var ängeln
 
Jättekul lek verkligen! Måste dock vila hjärnan lite innan jag är med igen :D Och jag tycker det blev en bra balans, kul situation när ulvar och goda letar efter samma person, och ulvarna hellre vill ha ut en ulv än en god :up:

Ja det var en bra twist!
Vi visste att vi var tvugna att offra en ulv i det läget
 
Tack så jättemycket Mirtai :heart
Men det är ni deltagare som gör leken, jag sätter bara ramverket (och kan hoppas på att jag fått till en bra balans :angel: ) :)
Men vilket ramverk du gör! :heart Jag var tacksam när jag blev käkad, jag har verkligen inte haft tid att klura tillräckligt mycket på leken, jag hade ständigt en känsla av att det var något som inte stämde men fick inte ihop det överhuvudtaget.
 
Förlåt allihop - men det är mest synd om mig, jag har sabbat mitt eget lekande, ingen kommer nånsin lita på mig igen buhu.

Äh det var mest tur - framför allt att jag kom på att driva lynchen mot hemlig. Jag skrev i lyan först att en god borde gjort så för att skydda siaren men sen kom jag på att det är ju ännu bättre om lilla jag gör det.

Men tjuven var förjävla svår att hitta - vi visste ju bara om att gabby var ängeln
Det är väl på tiden. Du har spelat för länge för att inte ha nått det stadiet. :D
 
Jag var livrädd att du hade fått en sia och siat mig men så räknade vi ut att med avseende på paketen så var det inte möjligt

Jag tyckte du spelade skumt, något på det sättet du var Buddy med Q och sen inte var tvilling eller siare, då gick min ulvradar på bxD
 
Jag tyckte du spelade skumt, något på det sättet du var Buddy med Q och sen inte var tvilling eller siare, då gick min ulvradar på bxD

Jag kände inte alls att jag bondade med q :D det hade jag inte gjort om jag var tvilling heller i det läget - alldeles för tidigt i leken för att avslöja nånting juh
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 358
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 801
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 948
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 875
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp