Bukefalos 28 år!

Ulvlek: Tolv små bukefalister

Jag var tvungen att sia dig för att bli klok på om du var ulv som hade lurat mig fullständigt eller om du var en förvirrad god! :D Men jag kände mig rätt nöjd med att ha prickat bollen som ulv första! :D Jag brukar aldrig hitta rätt annars... :angel:
Men jäkla @Mirtai , ett tag trodde jag nästan att du var ängeln för verkade vara den enda som trodde på mig, de andra verkade vara ulviga hela bunten :rage:

Mirtai skrev ju att hon misstänkte både dig och mig?

Visst var det du som var siare i den där leken när du höll på att lynchas och jag lyckades då stopp på det genom att outa dig men det fanns ingen ängel så du blev käk istället? Det hela kändes så bekant!
 
Och en :bow: till @bollen__ som fattade att Niyama var ängel så vi kunde käka henne

Haha, det bör ju inte ha varit så svårt att fatta :D övervägde att skydda mig själv för att jag tänkte att antingen blir jag eller Snurris käk och ulvarna borde ju tro att jag skyddar Snurris, men eftersom det är så självklart att Snurris ska skyddas kanske dom tror att jag skyddar mig själv istället och prövar att käka Snurris... Och så tänkte jag att som jag trodde att ställningen var i leken så skulle vi vinna utan ängel också, så en garanterad sia var viktigare.
 
@quarter4ever du skrev ju nånting om att ängeln bör fått veta vem som siades första natten och bör kunna bekräfta sian eller nåt sånt. :arghh: JA DET ÄR JU DET JAG FÖRSÖKER GÖRA HELA TIDEN! Ett tag fick jag läsa igenom mina inlägg typ tio gånger innan jag postade för att inte hinta. Tycker jag tjatade om bollen/Snurris ett bra tag.

Men några verkade så säkra på att Snurris inte var siare så jag försökte hitta om det kunde vara någon som siat bollen som god men hittade ingen.
 
Haha, det bör ju inte ha varit så svårt att fatta :D övervägde att skydda mig själv för att jag tänkte att antingen blir jag eller Snurris käk och ulvarna borde ju tro att jag skyddar Snurris, men eftersom det är så självklart att Snurris ska skyddas kanske dom tror att jag skyddar mig själv istället och prövar att käka Snurris... Och så tänkte jag att som jag trodde att ställningen var i leken så skulle vi vinna utan ängel också, så en garanterad sia var viktigare.

Jag tänkte ungefär lika många varv som du innan valet landade på dig och inte snurris :D
 
@quarter4ever du skrev ju nånting om att ängeln bör fått veta vem som siades första natten och bör kunna bekräfta sian eller nåt sånt. :arghh: JA DET ÄR JU DET JAG FÖRSÖKER GÖRA HELA TIDEN! Ett tag fick jag läsa igenom mina inlägg typ tio gånger innan jag postade för att inte hinta. Tycker jag tjatade om bollen/Snurris ett bra tag.

Men några verkade så säkra på att Snurris inte var siare så jag försökte hitta om det kunde vara någon som siat bollen som god men hittade ingen.
jag trodde ju att habina var siare och cirkus ängel så det tog ett tag innan jag fattade hur det hela hängde ihop.
Och det var därför jag så kraftigt misstrodde Ferrari - för det gjorde jag @Snurrfian - förstår inte hur du fick det till att jag tvekade om Ferrari? Och det var också därför jag blev så misstänksam mot Niyama som går på i det spåret att Ferrari skulle vara siare? Och det var ju den där detaljen med NÄR spioninforaden kom ut jag återigen tog fel på.... (:banghead: )
 
jag trodde ju att habina var siare och cirkus ängel så det tog ett tag innan jag fattade hur det hela hängde ihop.
Och det var därför jag så kraftigt misstrodde Ferrari - för det gjorde jag @Snurrfian - förstår inte hur du fick det till att jag tvekade om Ferrari? Och det var också därför jag blev så misstänksam mot Niyama som går på i det spåret att Ferrari skulle vara siare? Och det var ju den där detaljen med NÄR spioninforaden kom ut jag återigen tog fel på.... (:banghead: )

Jag försökte påpeka flera gånger när första spionraden går ut :angel: Jag tyckte verkligen att Ferrari desperat letade efter något att misstänka Cirkus för, och jag kunde inte se nån anledning till att göra så som ond (stor risk att bli lynchad...). Så därför tyckte jag att hon borde vara siaren, till Snurris protesterade.
 
Får vi veta vad som skedde varje dygn @Hedinn ? :D
Ja, får inte riktigt mobilen att samarbeta, men det här borde stämma:

Dag 1:
Brevbäraren skickar tjuvning till cirkus
Röstfifflaren röstar på Mirtai
Ulvarna käkar FiaM
Ängeln skyddar Niyama
Siarlärlingen siar bollen__ - skickades till Niyama
Tjuven snor från Habina

Dag 2:
Ulvarna käkar Habina
Ängeln skyddar Snurrfian - skickas till Snurrfian

Dag 3:
Ulvarna käkar Niyama
Siarlärlingen siar cirkus - skickas till cirkus
Ängeln skyddar Snurrfian

Dag 4:
Ulvarna käkar Snurrfian
 
Jag försökte påpeka flera gånger när första spionraden går ut :angel: Jag tyckte verkligen att Ferrari desperat letade efter något att misstänka Cirkus för, och jag kunde inte se nån anledning till att göra så som ond (stor risk att bli lynchad...). Så därför tyckte jag att hon borde vara siaren, till Snurris protesterade.
ja det är intressant hur @Ferrari tänkte, men det var kanske bara att ta en rövare innan hon blev avslöjad?
friskt vågat!:)
 
Jag försökte påpeka flera gånger när första spionraden går ut
jo det kom ju fram också så jag började ju fatta att jag dragit för snabba slutsatser...... Men inte fattade jag att det var snurris som var siare direkt, men du fattade att jag fattat när jag skrev det om connectat rejält ?;)
 
Tack själva för en underhållande lek! Även om jag blev lite frustrerad emellanåt, som när Snurrfian fick raden om att ängeln skyddat henne och glatt konstaterar att "då är Mirtai ängel!" samtidigt som cirkus och q4 höll varandra som mest misstänkta :D
 
jo det kom ju fram också så jag började ju fatta att jag dragit för snabba slutsatser...... Men inte fattade jag att det var snurris som var siare direkt, men du fattade att jag fattat när jag skrev det om connectat rejält ?;)

Jag var inte säker på om du fattat eller tyckte det var skumt att vi "connectat rejält" :laugh:
 
Tack själva för en underhållande lek! Även om jag blev lite frustrerad emellanåt, som när Snurrfian fick raden om att ängeln skyddat henne och glatt konstaterar att "då är Mirtai ängel!" samtidigt som cirkus och q4 höll varandra som mest misstänkta :D

:rofl: Va fan, Mirtai misstänkte väl Snurris i den vevan?
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 839
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 166
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 793
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 521
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp