Ulvlek: Tolv små bukefalister

hm och jag hoppades att ängeln skulle skydda sig själv och snuva er på käket:p
Jag fattade ju att niyama högst troligt var ängeln.....
Och jag hoppades att mitt jidder om att outa siaren och att ängeln förstås måste skydda den och dialogen med Niyama skulle få ulvers att tro att kanske Niyama ändå inte var ängel.
 
ja en får göra vad en kan;)

Ja när en spelar så pissuselt resten av tiden.

Jag har dragit på mig en permanent åkomma av att vara sjukt misstänksam mot alla när jag är god. Jag var helt galet nojig att du blåste mig ända till månen. Men inte förrän Mirtais skumma inlägg om MikaTela kom fattade jag helt säkert hur det låg till
 
Senast ändrad:
Ja när en spelar så pissuselt resten av tiden.

Jag har dragit på mig en permanent åkomma av att vara sjukt misstänksam mot alla när jag är god. Jag var helt galet nojig att du blåsste mig ända till månen. Men inte förrän Mirtais skumma inlägg om MikaTela kom fattade jag helst säkert hur det låg till
jag förstår verkligen inte varför alla tror att jag luras hela tiden:confused::angel:
Jag höll ju på att krevera när jag skulle försöka få fram hur god jag var utan att du skulle misstänka mig mera:p
 
Ja när en spelar så pissuselt resten av tiden.

Jag har dragit på mig en permanent åkomma av att vara sjukt misstänksam mot alla när jag är god. Jag var helt galet nojig att du blåsste mig ända till månen. Men inte förrän Mirtais skumma inlägg om MikaTela kom fattade jag helst säkert hur det låg till
Och jag kan fortfarande inte fatta att MikaTela VAR GOD :confused: :laugh:
 
Fast om inte hon hade haft möjlighet att avgöra i bollen__ lynch och istället rösta ut siaren (eftersom det var en annan idiot till god som röstat på Snurris) hade jag inte heller fattat det :laugh:

Men hon kunde väl bara göra att det blev lottning, eller?

Ja alltså jag tänkte att Ferrarin måste gett dig superalibi alternativt fått hjärnsläpp för du brukar ju fatta, i alla fall när jag skrev rakt ut att bollen måste ha blivit siad ond av Snurris. Och så röstar du på siaren! :arghh:
 
Men hon kunde väl bara göra att det blev lottning, eller?

Ja alltså jag tänkte att Ferrarin måste gett dig superalibi alternativt fått hjärnsläpp för du brukar ju fatta, i alla fall när jag skrev rakt ut att bollen måste ha blivit siad ond av Snurris. Och så röstar du på siaren! :arghh:
hm ja där funderade jag med över cirkus- när det väl gått upp en talgdankens för mig....Men å andra sidan hade jag inte snappat att snurrfian var siare, så hade jag kunnat rösta där också.....:crazy:
 
hm ja där funderade jag med över cirkus- när det väl gått upp en talgdankens för mig....Men å andra sidan hade jag inte snappat att snurrfian var siare, så hade jag kunnat rösta där också.....:crazy:

Jag snappade ju inte upp det förrän jag fick raden om vem som var siad så jag kunde börja leta efter teorier om just bollen. Men jag tänkte att det troliga är ju att ängeln får raden om vem som är siad och när jag påpekade gång på gång det där med Snurris och bollen så tänkte jag att alla fattar att Snurris är siare och jag är ängel, men nä :p Jag började t.o.m tro att jag hade fel och att någon annan siat bollen som god eftersom det var sånt "motstånd" mot min teori men kunde inte fatta vem som var riktiga siaren då.
 
Jag snappade ju inte upp det förrän jag fick raden om vem som var siad så jag kunde börja leta efter teorier om just bollen. Men jag tänkte att det troliga är ju att ängeln får raden om vem som är siad och när jag påpekade gång på gång det där med Snurris och bollen så tänkte jag att alla fattar att Snurris är siare och jag är ängel, men nä :p Jag började t.o.m tro att jag hade fel och att någon annan siat bollen som god eftersom det var sånt "motstånd" mot min teori men kunde inte fatta vem som var riktiga siaren då.
Jag var faktiskt inne på att cirkus skulle ha siat bollen__ först, men jag tror det var FiaM som påpekade att cirkus började med sina teorier före DL...
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 934
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 860
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 682
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 241
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp