Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket jag har en teori( surpise!) om att de onda gärna lutat sig tillbaka och bara tittat på - sas? Det är ju en av huvuduppgifterna för de onda att få de goda att misstänka varann - eller hur?Jag vet inte, tycker inte att hon går på hårt mot bollen i alla fall. Det var ju en del i ifrågasättande av Cirkus och hon kan ju inte gärna hålla alla ulvar som goda så jag tycker inte direkt att det säger något om bollen.
För övrigt känns det som att det är mest du och jag i den här leken![]()
precis min tanke också!!! vilket jag också skrivit om tidigare.... och det var det som initialt fick mig att tro på bollen__ som får , inte ulv....det gör att jag inte tror att en ond skulle outa sig med en sista röst på nån av dom, det behövdes liksom inte de var redan säkra på att få ut en god.
vi är en trojka![]()
Om ni har plats för en till vill jag bara säga att jag rycker bollen är skum! Hennes röst igår och så rösten på cirkus som nu framstår som allt mer god talar inte till hennes fördel.
jag håller med- till fullo.En kvartett
Alltså ja och nej när det gäller bollen__
Det är ju enkelt vid första anblicken, men jag tror inte det är så enkelt
Om det är så att habina, q och bsf är/var goda alla tre - så tycker ju jag att bollen__s röst inte är särskilt skum - då är det onödigt av henne att rikta blickarna på sig - därför så tror jag att hon faktiskt kan vara god och bar slängde iväg en röst i ren panik. Idag så följde hon Niyama och Ferrari, men det kan vara så att hon faktiskt trodde att Ferrari hade siat mig
Det KAN vara Niyama som misstänker ( röstar) lite här och där- mest på de som visar sig sedan vara goda?
jag tog med BSF i min beaktning( misstankar)Men du har rätt i övrigt, den enda jag kan vara säker på är mig självJag har röstat på dig, Cirkus och MikaTela. Du vet ju förstås din roll men de andra är ju okända, även om mycket tyder på att Cirkus är god.
jag tog med BSF i min beaktning( misstankar)Men du har rätt i övrigt, den enda jag kan vara säker på är mig själv![]()
kanske inte direkt men indirekt, du fattar nog vad jag menar?Jag har aldrig misstänkt BSF![]()
kanske inte direkt men indirekt, du fattar nog vad jag menar?
du är inte överst på min lista , inte ens tvåa-jag har två kandidater jag mer tror på före, men sedan är det vem som kommer trea? Där är det inte så enkelt längre ( och skulle det finnas en fyra så blir det till att slita sitt hår)
Om du vore ulv så visste du ju troligtvis inte att Ferrari var får. Vad tänker du om bollen nu?
Jag tycker att bollen_ fortfarande är väldigt skum, och jag hade inte tänkt att ändra men när Ferrari så envist försökte hitta något ont om Cirkus utan att kunna hitta det så fanns det två alternativ, antingen är hon ond och försöker få ut en god eller så är hon siarlärligen och siat en ond. Men det kändes för vekt för att vara siarlärlingen och eftersom den jag håller som ulvigast valde att följa Ferraris rätt veka motivering så ändrade jag min röst för att ha en möjlighet att rädda Cirkus som jag då ansåg fanns en stor chans var god. Det var en chanstagning, hade det visat sig att Ferrari var siarlärlingen så hade jag suttit i en betydligt värre sits nu.Att du ändrar rösten till fåret är ingalunda något som egentligen talar till din fördel- tvärtom så är fåret någon som lyan gärna offrar om det inte verkar gå vägen att få ut en god...? och du kan ju för övrigt också ha trott att Ferrari VAR god- så oavsett så var det en win-win-situation sas?
Förlåtvi är två!!! bollen__ fattar jag ingenting av just nu......
Röstlista DL1 kl 21.00
16.42 Blacksmithfarm röstar på Ferrari
18. 49 Habina röstar på Blacksmithfarm
20.41 quarter4ever röstar på Habina
20:43 Mikatela röstar på Habina
20:46 Mirtai röstar på Snurrfian
20:49 FiaM röstar på quarter4ever
20:51 Snurrfian röstar på BSF
20.56 LenaH röstar på MikaTela
20:59 Niyama röstar på q4
21:00 cirkus röstar på FiaM
21:00 bollen__ röstar på bsf
BSF var brevbärare
FiaM var röstfifflare
Röstlista DL2 kl 22
18.33 Ferrari röstar på cirkus
19.38 cirkus röstar på Ferrari
19.57 MikaTela röstar på quarter4ever
20.44 Snurrfian röstar på Bollen__
20.53 Mirtai röstar på Ferrari
21.06 Niyama röstar på Cirkus
21.11 bollen__ röstar på cirkus
21.18 Lena H röstar på Snurrfian
21.35 Snurrfian ändrar sin röst till Ferrari
21.56 q4e röstar på Ferrari
21.59 Niyama ändrar röst till MikaTela
21.49 Habina röstar på ferrari
Nåja det var jag som lyfte funderingen på varför ingen reagerade på dig som la utslagsrösten på BSF... Men du misstänker alltså mig för att jag la en röst på BSF? Trots att du gjorde det samma? och att du alltså la utslagsrösten? Och att du misstänker mig mer för att du inte minns något Habina har skrivit? Skönt att ha gjort ett avtryck åtminstone...DL1 Har ju cirkus en teori om att lyan kan ha fattat vem som var fåret och därmed inte hängt med mot Ferrari trots att det hade varit ganska enkelt att följa då BSF ju la första rösten. På BSF röstar då Habina, Snurrfian och jag. Jag vet ju såklart min roll så stora frågetecknen är då Habina och Snurrfian.
Habina har jag inte läst något som fastnat av utan där måste jag gå tillbaka och kika efter.
Snurrfian har mig högst upp på sin lista över misstänkta och det är ju rätt praktiskt om hon är ulv tänker jag, typ försöka få mig utröstad i stället för sig själv..eftersom det fanns några som funderade över mig iom min sista röst på BSF så känns det som att jag är ett lättare offer för en ulv än Habina.
LenaH skrev att hon inte trodde att Snurris var ond utanför lyan i denna leken för att hon inte spelade så, och där hade hon ju rätt..tja, jag vet inte vad jag ska tro om Snurris faktiskt, jag misstänker henne mer än Habina just nu men det kan ju vara för att jag inte har något minne av något Habina skrivit just nu..
Jag tror ju som sagt att det har väldigt lite bäring att det lags en utslagsröst eftersom jag tror att alla tre upp för lynch i DL1 var goda. (jag har ju skrivit om det förut) det är därför som bollen inte är högst på min lista även om hon helt klart är under observation. Jag har ju också svårt att tro att det bara var goda som röstade på bsf - då finns bara Snurrfian kvar (om nu inte bollen__ är ond)
Niyama är kanske mest misstänksam mot bollen för att bollen följde just Niyama, jag är inte så säker på att det var henne hon följde utan hon kanske följde Ferrari om hon trodde att F siarlärling. Detta är skaver litegrann. Varför vore det ett problem att följa henne om nu bollen inte vet vilken roll jag har? Visste Niyama vilken sida jag står på då hon la sin röst?