Ulvlek: Tolv små bukefalister

du som tyckte att jag försökte undgå ansvar att fälla avgörande röst till DL1 med min lite försena ändring, du tar ju inte direkt något avgörande själv?
Varför lägga en uddaröst? Istället för att ta ställning åt ena eller andra hållet mellan de två det stod emellan idag- Snurrfian och bollen__?
Jag funderade på om jag skulle välja och rösta på nån av era.

Men ingen av dom stod på min misstänkt lista och jag står helst fast vid mina egna teorier särskilt när dom jag tror är ulvar är med och försöker få ut dom jag tror är goda!
Alla mina 3 huvudmisstänkta för ulvar röstade på bollen!

Jag funderade på om jag skulle välja och rösta på nån av era.

Men ingen av dom stod på min misstänkt lista och jag står helst fast vid mina egna teorier särskilt när dom jag tror är ulvar är med och försöker få ut dom jag tror är goda!
Alla mina 3 huvudmisstänkta för ulvar röstade på bollen!

så du tror bollen är god?

Nej. jag misstänker q4 för att hon PANIK ändrade sin röst.
Jag har inte ändrat min röst, jag har stått fast vid min åsikt, mitt största dilemma idag var vem av er 3 jag skulle rösta på!

Fast vad var problemet med att hon ändrade sin röst?
Det är det jag inte riktigt får ihop. Hon kanske insåg nånstans att Habina kunde vara god och därför inte ville lägga upp henne till lottning

För att orka härja och göra ondska hela dagen
Måste man se till att vara mätt i magen
Ibland kan det dock gå till överdrift
Om man aldrig ger magen en eftergift
Istället för att gå man börjar rulla fram
Åh vad hon önskade att hon inte gått upp så många gram
När vägen lutar ned får man en jäkla fart
Och bollen rullar långt bort från byn såklart
Likt en sköldpadda på rygg hon sprattlar nu
Och kvar så var de bara sju

bollen__ var ulv

jag vet inte, jag tycker hennes röst sticker ut. Kan det vara så att hon inte vill rösta på en kollega (bollen) och inte heller på en god (snurris)? Eller så är både Snurris och bollen onda och hon inte vill rösta på någon av dem?

Eller så är både bollen och Snurris goda och en god MT tycker faktiskt att du är skummast?

Men om bollen och/eller Snurris är hennes kollega borde hon ju försöka fixa lite alibi eftersom hon redan är ganska misstänkt?

bollen__ var ulv
Oh yez!!!
vad skönt!!
:D

bollen__ var ulv

PUST! :wtf:

Fast vad var problemet med att hon ändrade sin röst?
Det är det jag inte riktigt får ihop. Hon kanske insåg nånstans att Habina kunde vara god och därför inte ville lägga upp henne till lottning

Kan så varit men jag har aldrig varit med om en spelare göra så i första dl tidigare, därför går jag på magDkänsla.

Jag vet inte om bollen är god, dock vet jag att jag tycker niyama var mycket mer misstänkt än både snurris och bollen.

Varför tycker du att Niyama var mer misstänkt?
Jag får inte ihop det riktigt.

Aha och nu visade det sig att bollen__ var ulv!
jag trodde faktiskt inte hon skulle vara så uppenbar :banghead: men jäkligt bra att få ut en

Men om bollen och/eller Snurris är hennes kollega borde hon ju försöka fixa lite alibi eftersom hon redan är ganska misstänkt?

jag tänker att det inte behöver vara självklart. För MT har lekt tidigare och jag vet att hur man borde göra ändrar sig över tid. Jag har varit med både när en ulv förväntades rösta på en annan ulv i dl1 för att skapa alibi och när en sådan sak ledde till att alla de som röstade på en ulv dl1 röstades ut på ren princip. SÅ bara för att det är så nu, behöver det inte vara självklart för alla

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 841
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka