Status
Stängd för vidare inlägg.
Mark var min tvilling, men hen var inte så aktiv och det var lite tråkigt så vi pratade inte så mycket privat :(
 
Jo, jag var den andra tvillingen.

Mark var min tvilling, men hen var inte så aktiv och det var lite tråkigt så vi pratade inte så mycket privat :(

Jag hade verkligen ingen aning om vad jag gav mig in på när jag anmälde mig till denna leken. Jag vet nog fortfarande inte riktigt hur jag skulle förklara förfarandet om någon annan frågade.

Jag får tacka för allas tålamod!

Grattis alla onda!
 
@Mark

Det är ingen lätt lek att komma in i. Det tar några ggr innan man börjar komma in i det. Det är ju en lek som kräver en hel del hjärnaktivering och alla förvirrar alla så det är inte konstigt om det är svårt i början. Det brukar ge sig med tiden :)
 
@Breaktown det fanns ju bara den raden att skicka siaren skickade inte in någon sia och ängeln var ju död. Vad skulle jag göra? Ljuga?
 
Det är ingen lätt lek att komma in i. Det tar några ggr innan man börjar komma in i det. Det är ju en lek som kräver en hel del hjärnaktivering och alla förvirrar alla så det är inte konstigt om det är svårt i början. Det brukar ge sig med tiden :)

Jag väntar fortfarande på det jag. :angel:
 
@Breaktown nä, jag förstod det. Och mitt svar blev onödigt surt utan smileys. :P Jag hade också tyckt att det var onödig info som spion :rofl:

Jag har förresten precis kommit hem från jobbet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 877
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 795
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 595
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 181
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp