Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ju tillbaka och läst och det slog mig, har inte Niyama ungått misstankar lite väl enkelt? Är väl mest MM som misstänkte henne för att ha räddat Myrten/ habina första lynchen, jag höll ju med om det men var lite tveksam pga att de kunde vara tvillingar också men nu vet vi ju att MM var tvilling. Dessutom var niyama inne igår utan att rösta det är också skumt. Jag börjar ju tro att MM var något på spåret här, det var kanske därför hon käkades?
 
Varför misstänker du mig?

Se inlägget ovan, det bygger ju lite på att habina är ulv, därför röstade jag på henne och inte dig för om bara en av er är ulv så tror jag att det är habina men nu lutar jag åt att det är båda och att habinas röst på dig är ett försök att ge dig alibi.
 
Jag har ju tillbaka och läst och det slog mig, har inte Niyama ungått misstankar lite väl enkelt? Är väl mest MM som misstänkte henne för att ha räddat Myrten/ habina första lynchen, jag höll ju med om det men var lite tveksam pga att de kunde vara tvillingar också men nu vet vi ju att MM var tvilling. Dessutom var niyama inne igår utan att rösta det är också skumt. Jag börjar ju tro att MM var något på spåret här, det var kanske därför hon käkades?

Vadå Myrten/Habina? Det var väl MM, Myrten och BSF det stod emellan?

Ja, jag var inne och har mobilt bredband som jag surfade slut på den månaden (dvs normal hastighet idag igen) så allt gick jättesegt + att jag skickade pm till Bumpo och frågade om DL var ändrad - utan svar.
 
Jag har ju tillbaka och läst och det slog mig, har inte Niyama ungått misstankar lite väl enkelt? Är väl mest MM som misstänkte henne för att ha räddat Myrten/ habina första lynchen, jag höll ju med om det men var lite tveksam pga att de kunde vara tvillingar också men nu vet vi ju att MM var tvilling. Dessutom var niyama inne igår utan att rösta det är också skumt. Jag börjar ju tro att MM var något på spåret här, det var kanske därför hon käkades?

Haha glöm det det är ju paddan som är myrten :banghead:
 
Vadå Myrten/Habina? Det var väl MM, Myrten och BSF det stod emellan?

Ja, jag var inne och har mobilt bredband som jag surfade slut på den månaden (dvs normal hastighet idag igen) så allt gick jättesegt + att jag skickade pm till Bumpo och frågade om DL var ändrad - utan svar.

Jag trodde habina hade övertagit Myrtens roll inte konstigt att jag var förvirrad:arghh:

Nu när habina uppenbarligen var siare så tror jag ju på teorin ändå fast att det är du och paddan som är ulvar.

Nu var det ju mest pga habinas konstiga teori om mig och cirkus jag röstade på henne, så jag hade ju inte röstat annorlunda.
 
Jag trodde habina hade övertagit Myrtens roll inte konstigt att jag var förvirrad:arghh:

Nu när habina uppenbarligen var siare så tror jag ju på teorin ändå fast att det är du och paddan som är ulvar.

Nu var det ju mest pga habinas konstiga teori om mig och cirkus jag röstade på henne, så jag hade ju inte röstat annorlunda.

Jag tror att du och Mark är ulvar. Sen vet jag inte, om Habina siat Cirkus som ulv så skulle hon väl inte ändrat rösten?
 
Om jag var ulv hade det väl varit väldigt dumt att lägga en betydelselös strömröst på en siare?

Varför tror du jag är ulv?

Smälta in i mängden kanske?

Dina plötsliga misstankar mot mig, din bop dag ett, den lite oväntade rösten på Hedinn igår. Nä, det känns inte bra. Dessutom tycker jag att Paddan känns godare än du känns just nu.
 
Smälta in i mängden kanske?

Dina plötsliga misstankar mot mig, din bop dag ett, den lite oväntade rösten på Hedinn igår. Nä, det känns inte bra. Dessutom tycker jag att Paddan känns godare än du känns just nu.

Om jag ville smälta in hade jag väl inte nojat och velat in i det längsta. Din röst är ju t mer med flytande och avgörande.

Klart du tycker paddan känns god, ni är väl ulvar ihop, skulle ju förklara varför MM käkades som sagt.
 
Om jag ville smälta in hade jag väl inte nojat och velat in i det längsta. Din röst är ju t mer med flytande och avgörande.

Klart du tycker paddan känns god, ni är väl ulvar ihop, skulle ju förklara varför MM käkades som sagt.

Varför skulle jag och Paddan ha velat käka MM? Det är mycket märkligt att du plötsligt är så säker på vår ondska.

Det är väl inte konstigt alls att spela nojig som ond? Händer ju varenda lek.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 595
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 259
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 882
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 806
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp