Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför skulle jag och Paddan ha velat käka MM? Det är mycket märkligt att du plötsligt är så säker på vår ondska.

Det är väl inte konstigt alls att spela nojig som ond? Händer ju varenda lek.

För att hon misstänkte er för att vara ulvar ihop. Hon trodde ju att du röstat för att rädda Myrten/paddan dag 1.

Jag är inte säker men det är min bästa teori just nu, passar bra ihop med vad som hänt.
 
För att hon misstänkte er för att vara ulvar ihop. Hon trodde ju att du röstat för att rädda Myrten/paddan dag 1.

Jag är inte säker men det är min bästa teori just nu, passar bra ihop med vad som hänt.

Men hon släppte väl den teorin? Sen brukar väl jag som ulv inte bli helhispig och käka folk för att dom misstänker mig.
 
Jag la andra rösten på Habina och Cirkus hade en. Inte så avgörande va?

Du gav ju habina "ledningen" med den rösten så det är klart det hade betydelse.

Sedan röstade cirkus logiskt nog på habina eftersomröstningen verkade ju stå mellan dem, hade inte cirkus haft någon röst hade den varit ännu skummare än din
 
Du gav ju habina "ledningen" med den rösten så det är klart det hade betydelse.

Sedan röstade cirkus logiskt nog på habina eftersomröstningen verkade ju stå mellan dem, hade inte cirkus haft någon röst hade den varit ännu skummare än din

Ja men det var ju ändå fem personer kvar att rösta. Tycker ditt avvaktande för att sen sätta spiken i kistan för Habina känns snäppet skummare faktiskt.
 
**Spök**

Roligt det är att följa er inne i förvirringen :laugh:
Hejja min tvilling!
Kom igen goda!

**Slutspök**
 
Men hon släppte väl den teorin? Sen brukar väl jag som ulv inte bli helhispig och käka folk för att dom misstänker mig.

Nä det tycker jag inte, däremot verkade hon bli mer tveksam till den senare.

Fast det kan ju vara så att ulvarna vill att vi ska tro precis det jag tror, därför är jag osäker.
 
Ja men det var ju ändå fem personer kvar att rösta. Tycker ditt avvaktande för att sen sätta spiken i kistan för Habina känns snäppet skummare faktiskt.

Spiken kom väl tidigare än jag röstade, min röst gjorde ju varken till eller från, alla andra hade ju redan röstat på habina utom habina själv såklart. Kunde inte direkt påverka så mycket då.
 
Röstlista:
Dag 1
Blacksmithfarm röstar på Myrten
Mark lägger sin röst på Hedinn
Myrtenröstar på Blacksmithfarm
cirkus röstar på Matmissbrukaren
Artline röstar på Breaktown
Breaktown röstar på Matmissbrukaren
Mumorsan röstar på Myrten
Matmissbrukaren röstar på blacksmithfarm
Hedinn röstar på Artline
Niyama röstar på Blacksmithfarm
glömmeralllt röstar på Niyama

BSF var brevbärare
Ingen åts

Dag 2
cirkus röstar på Mumorsan
Mumorsan röstar på Matmissbrukaren
Hedinn röstar på Mumorsan
glömmerallt röstar på Hedinn
Matmissbrukaren röstar på cirkus

Mumorsan var ängel
och Hedinn råkade också bli lynchad hon var bybo
Matmissbrukaren äts - hon var tvilling

Dag 3
Habina röstar på cirkus
Breaktown röstar på Habina
Niyama röstar på Habina
cirkus röstar på Habina
Mark röstar på Habina (utan motivering)
Paddington röstar på Habina
Habina ändrar sin röst till Niyama
glömmerallt röstar på Habina

Habina var siare

Jag tror att detta blev rätt.
 
:banana: ulvarna käkar Paddington som var bybo. De onda är ni fler och har vunnit leken. Slutuppdatering kommer när jag är hemma från jobbet där det härjar magsjuka. Kan inte skriva mer nu. :banana:
 
Grattis till oss - mig, @Niyama och @glömmerallt :D

Inte en enda förlust och få misstankar. Vi hade stor fördel av att det var så få av de goda som var aktiva och de som var aktiva gick åt. Att ha rätt är inte samma som att få rätt - eller hur @Habina ;) Du hade så rätt, så rätt


Tack för en kul men lite rörig lek - tänk att @Myrten kan luras fast hon har bytt ut sig ;)
 
Då var jag på rätt spår. För cirkus och Niyama hade jag på min radar.

Tråkigt med aktiviteten i tråden bara. Men alla kanske var väldigt upptagna just dessa dagarna.
 
Men åh! Jag skall alltid, alltid lita på min magkänsla @cirkus

Men nu har jag lärt mig. :-P När leker vi igen??? Har semester heeeela nästa vecka. :-D
 
Du hade ju rätt dubbelt upp, @Habina - även Niyama var ju ulv ;)

@Matmissbrukaren, synd att du blev uppäten :p . Vi trodde att du var siare eller spion, målet den natten var förstås att äta en icke-bybo, så vi valde den vi var mest säkra på att inte vara bybo

Jag kommer nog inte att kunna leka på ett bra tag tyvärr. Hästen med befarad hovbensfraktur HAR en fraktur, så jag kommer att köra iväg med henne på betäckning och iom att jag inte har avelsstona där jag bor så åker även hon 60 mil....när jag nu ska ha tid med det? Vi ska flytta om två veckor...
 
Grattis onda och tack för spelet @bumpo !

Får be lite om ursäkt att jag inte var så aktiv som jag hade tänkt mig, bättring till nästa gång lovas!

Däremot tyckte jag att LL var lite väl snål med rader till spionen :p Jag trodde att jag skulle få två rader varje natt, men en natt fick jag nöja mig med "Ulvarna käkar matmissbrukaren", vilket var lite goddag yxskaft :rofl:
 
Grattis onda och tack för spelet @bumpo !

Får be lite om ursäkt att jag inte var så aktiv som jag hade tänkt mig, bättring till nästa gång lovas!

Däremot tyckte jag att LL var lite väl snål med rader till spionen :p Jag trodde att jag skulle få två rader varje natt, men en natt fick jag nöja mig med "Ulvarna käkar matmissbrukaren", vilket var lite goddag yxskaft :rofl:

Fan vad fel vi hade. Trodde du var bybo eller tvilling och trodde MM var spion. Var dock inne på att Habina kunde vara siare.

@Matmissbrukaren vem var din tvilling?
 
Fast vi fattade ju att Break och MM inte var tvillingarna, så när MM var tvilling fanns bara Habina, Paddan eller Mark kvar som potentiell tvilling...

Så jag antar att @Mark var den andra tvillingen?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 559
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 257
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 879
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 798
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp