Hittat hit!

Men får se hur bra det går att leka, nu när jag har tid (...) så lyckades unghästen slita sönder min vänstra handled. :( Men än så länge känns det okej att skriva i alla fall och imorgon skall jag ändå till sjukgymnasten, så då får hon kika och ge mig sin dom. Kanske blir det helledigt från ridning så jag kan leka ännu mer. :angel:
 
Hittat hit!

Men får se hur bra det går att leka, nu när jag har tid (...) så lyckades unghästen slita sönder min vänstra handled. :( Men än så länge känns det okej att skriva i alla fall och imorgon skall jag ändå till sjukgymnasten, så då får hon kika och ge mig sin dom. Kanske blir det helledigt från ridning så jag kan leka ännu mer. :angel:
är du vänsterhänt?
 
Var tvungen att dubbelkolla så jag inte läst fel, men det var ett pm från Sasse med min roll precis som jag mindes. ;)
 
Vilket är bästa taktiken är det att hålla låg profil, eller är pladder bäst för att hålla sig kvar i spelet så länge som möjligt? jag tänker att om man inte säger något alls, så glöms man väl bort eller nåt?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 434
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 047
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 008
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 166
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp