Bukefalos 28 år!

Nu är jag på pizzerian. Urtrött! Därför:

Myrten röstar på Hedinn

För det är ju helt klart skumt att inte känna till uttrycket "som en papegoja". Men ulvar och papegojor bor nog inte i samma världsdel kom jag på då. :idea:Så därför kan det innebära att Heddan är ulv!

Och - ja, jag har läst leken, men som hittar zip, nada, niente och är utmattad!

Mot mig föreslår jag att någon argumenterar att delfiner och ulvar inte ens bor i samma element.
 
Jag tolkar regeln teoria om två stycken gäller först efter första DL :p Nu känns det som de som skrivit sina teoriinlägg har fått med allt.
 
Myrten gör ett tappert försök genom att lägga första rösten. Jag säger inte mycket om det, men vet hon inte att Hedinn är en delfin och delfiner är vattenlevande medan papegojor flyger. Hm...

Nä, inte värt att gräva mer i det just nu. :p
 
Tur att det inte är så många sidor i leken än. Har valt att lägga min första röst såhär:
hemlig röstar på Paddington
då hon var väldigt mån om att tagga folk för att de skulle hitta leken. Saknade kanske sina raggiga kompisar i lyan tänker jag (ja jag vet att hon taggade en hel hög, men det är första DL liksom :p).
 
Om ni tycker att jag är segare än vanligt ikväll kan det bero på att värmen ballat ur hemma och jag har 28 grader i lägenheten... :crazy:
 
  • Gilla
Reactions: fio
För att förstå Hedinn kanske vi ska översätta allt till vatten varelser?
Ulvar är som hajar. Papegojor är som?
 
Tur att det inte är så många sidor i leken än. Har valt att lägga min första röst såhär:
hemlig röstar på Paddington
då hon var väldigt mån om att tagga folk för att de skulle hitta leken. Saknade kanske sina raggiga kompisar i lyan tänker jag (ja jag vet att hon taggade en hel hög, men det är första DL liksom :p).
hade det inte varit smidigare att isf skicka PM efter dem......
just saying....
 
Kan det här vara en slarvig ulv som inte läst rollbeskrivningen? *famlar efter halmstrån*
:banana::banana: JA jag har hittat en ulv!!! :D Eller nej det kanske är så enkelt... :cautious: :rofl: Och för de som inte uppfattar teorin så är min teori att en ulvig LenaH alltid röstar på mig i DL 1... :rofl:
 
Hm... Efter att ha läst igenom leken igen.

Habina röstar på hemlig

Då hon sådär lagom lurigt försöker spela ut förvirrad-kortet redan i dl1. Det gör mig misstänksam, så hon får min röst.
 
:banana::banana: JA jag har hittat en ulv!!! :D Eller nej det kanske är så enkelt... :cautious: :rofl: Och för de som inte uppfattar teorin så är min teori att en ulvig LenaH alltid röstar på mig i DL 1... :rofl:
Fast du vet ju att den teorin inte stämmer... ;)
Det är snarare så att en idéfattig LenaH röstar på dig i DL1. :p
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 588
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 631
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 157
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 299
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp