Bukefalos 28 år!

Hm... Efter att ha läst igenom leken igen.

Habina röstar på hemlig

Då hon sådär lagom lurigt försöker spela ut förvirrad-kortet redan i dl1. Det gör mig misstänksam, så hon får min röst.
Försöker :confused: Det är inget jag behöver försöka. Däremot blir jag mer fundersam på om du är ulv nu när du röstar på mig :cautious:
 
Just nu känns de som inte skrivit att de inte har koll mest skumma! För vilka har koll i det här läget? Jo, ulvarna!
 
Just nu känns de som inte skrivit att de inte har koll mest skumma! För vilka har koll i det här läget? Jo, ulvarna!
Fast en ulv kan väl lika gärna skriva att den inte har koll? Och i det här läget är det väl så självklart att ingen har koll att jag tycker det känns överkurs att skriva att man inte har koll.
 
Fast en ulv kan väl lika gärna skriva att den inte har koll? Och i det här läget är det väl så självklart att ingen har koll att jag tycker det känns överkurs att skriva att man inte har koll.

Jag tror inte det säger så mycket. ulvarna kan lika gärna låtsas ha dl1 ångest. Sedan beror det nog mer på personlighet om man skrivit mycket eller lite :)
Det är väl det @Mirtai menar - att de som uttrycker mer ångest än andra troligare är ulvar. :idea:
 
Världens sämsta teori, men here it goes!

Hemlig har ångest och är förvirrad (kram till dig!)

Fio:
Jag har inte heller så mkt att säga för tillfället. Som vanligt finns det inte så mkt att gå på än. Jag avskyr verkligen Dl 1. Mycket snack om BM har det varit men inte mkt mer än så.

snurrfian:
Känner mig som en papegoja... Det finns inte så mycket att gå på direkt... :cautious:

Habina:
Jag är helt slut i huvudet efter för lite sömn och massor med krångel idag. Hade tänkt rösta nu, men på vem? Ingen som sticker ut och inget jag reagerar på. :arghh:

Paddington:
Försöker mig på ett riktigt ordentligt teori inlägg (OBS! ironi :p)
Men eftersom reglerna är att man ska teoria om minst två personer varje dag.....

Artline och Mirtai har hittat hit, varken mer el mindre
Fio har hittat hit och hittar inget att gå på.
Myrten har hittat hit och har tidsbrist
Hedinn gillar att ligga och dra sig i sängen, tror att LenaH är inne på ngt när hon tror det kan vara fyra onda och att det är säkrats att räkna med det och gissar att BMs extra röst är till varje röstning (utifrån beskrivningen på första sidan)
hemlig känner sig förvirrad och mår inte så bra idag - ta hand om dig :heart
LenaH är inte morgontrött, läser hellre morgontidningen på pendeln än surfar ;) och tycker det känns troligt med fyra onda eftersom det är starka goda specialroller med
Habina hittat hit, fått sin roll, ska sova. Tycker det är fel att leken är på sidan 2, undrar om BM och tycker inte någon/ngt sticker ut (jag håller med)
Snurrfian sov inte i morse, saknar BSF fördelningstankar, funderar över BM rollen och känner sig som en papegoja
Q leder inläggstatistiken på hela 8(!) inlägg :p - frågar om rollerna och lyckas klämma ur ett inlägg om samtliga deltagare.


Själv är jag inte ett dugg klokare nu....

Snurrfian igen:
Hemlig försöker hävda att hon är förvirrad, välkommen i klubben säger jag. ;)
Q har satt igång med sina funderingar kring roller, jag bara väntar på att hon ska börja försöka fiska efter vem som har vilka roller. :cautious:
Fio har hittat hit
Myrten arbetar mycket inför ledigheten
Paddington tror att jag sover en vardag :cautious: och påminner om regler att teoria om minst två varje dag.
Mirtai har hittat hit
LenaH väljer morgontidningen före buke och tror att det är fyra ulvar
Habina ogillar sidan två, vad nu den har gjort mot henne :confused::p och undrar över borgmästaren.
Hedinn har också hittat hit och förklarar för mig när jag känner mig korkad.
Artline hade också hittat hit.
Jaha ja, gör det där mig något klokare? Nej inte mycket skulle jag vilja säga... :arghh:

Här är några som mer tydligt än andra uttryckt bristen på koll. Så var lämnar det mig? Troligen ingenstans alls men jag måste ju rösta och det med en teori O_o

Den som verkar ha mest koll så här långt är Q så min röst faller på henne! Helt klart skumt att ha koll i dl1!

Mirtai röstar på Q
 
Jag tycker att Mirtais kommentar
Just nu känns de som inte skrivit att de inte har koll mest skumma! För vilka har koll i det här läget? Jo, ulvarna!

för att sedan svänga till detta när jag frågade om vilka som sagt att de har koll:
Ingen, men vissa har mer uttryckt dl1-ångest än andra ;)
känns som det mest misstänkta jag hittar idag
Känns som en som försöker kasta misstankar på de som faktiskt skrivit något , och sedan inte stå för den tanken när man sedan frågar om vad hon menade

quarter4ever röstar på Mirtai
 
Jag har ALLTID DL1-ångest. Ångesten är väl lika för alla - ond som god - att presentera en någotsånär vettig teori med nada att gå på. :p

Det är väl det @Mirtai menar - att de som uttrycker mer ångest än andra troligare är ulvar. :idea:
Försöker du servera mig mer material att rösta på dig? :rofl: Du har DL ångest och i nästa andetag så skriver du att det är ulvar som har dl ångest! :rofl:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 784
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 913
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 383
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 545
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden
  • Shettistråden del II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp