Bukefalos 28 år!

Inte så mycket som hänt än, men sammanfattar det lilla som jag noterat så här långt.

1: hemlig hittat leken och varnar för förvirrad spelare

2: Paddington väckte alla imorse, iaf trodde hon det :p, verkar inte tycka att hemlig skulle vara mer förvirrad än någon annan eftersom hon nu lekt ett par lekar, var avundsjuk på Hedinn som kunde ligga kvar i sängen

3: Mirtai hittat leken

4: Snurrfian har influensa i familjen, saknade @Blacksmithfarm och efterlyste någon som kunde räkna lite på fördelningen istället för henne, funderar över BM dolda röst och om det var en dold röst för ett tillfälle eller till varje DL, tycker att BM blir som en extra god spelare iom den dolda rösten

5: LenaH uppe med tuppen och jobbade, läser tidningen på tunnelbanan istället för att hålla koll på ulvleken via mobilen, tippar på 4 onda pga starka goda specialroller

6: quarter4ever det är jag det !:D

7: Hedinn visserligen vaken imorse om än inte uppstigen, håller med LenaH om att det är troligt med 4 ulvar om inte annat säkrast att räkna med det. Gissar att BM röst är varje röstning pga beskrivningen av rollen

8: fio hittat leken

9: Myrten hittat leken , verkar få jobba övertid så dåligt med tid till leken idag. Lovar kompensera imorgon om hon är kvar

10: Habina hittat leken. knuffade upp den från sida 2 på senior och frågade om BM dolda röst var den som räknades eller om det var en extra röst

11: Artline hittade leken igår och loggade sedan ut, inte varit inne sedan dess,
 
Ska försöka komma ihåg att komma in och rösta ikväll. Har en skitdag full av ångest så kom på att det var ulvlek först nu.
 
Jag har inte heller så mkt att säga för tillfället. Som vanligt finns det inte så mkt att gå på än. Jag avskyr verkligen Dl 1. Mycket snack om BM har det varit men inte mkt mer än så.
 
Jag är helt slut i huvudet efter för lite sömn och massor med krångel idag. Hade tänkt rösta nu, men på vem? Ingen som sticker ut och inget jag reagerar på. :arghh:
 
Försöker mig på ett riktigt ordentligt teori inlägg (OBS! ironi :p)
Men eftersom reglerna är att man ska teoria om minst två personer varje dag.....

Artline och Mirtai har hittat hit, varken mer el mindre
Fio har hittat hit och hittar inget att gå på.
Myrten har hittat hit och har tidsbrist
Hedinn gillar att ligga och dra sig i sängen, tror att LenaH är inne på ngt när hon tror det kan vara fyra onda och att det är säkrats att räkna med det och gissar att BMs extra röst är till varje röstning (utifrån beskrivningen på första sidan)
hemlig känner sig förvirrad och mår inte så bra idag - ta hand om dig :heart
LenaH är inte morgontrött, läser hellre morgontidningen på pendeln än surfar ;) och tycker det känns troligt med fyra onda eftersom det är starka goda specialroller med
Habina hittat hit, fått sin roll, ska sova. Tycker det är fel att leken är på sidan 2, undrar om BM och tycker inte någon/ngt sticker ut (jag håller med)
Snurrfian sov inte i morse, saknar BSF fördelningstankar, funderar över BM rollen och känner sig som en papegoja
Q leder inläggstatistiken på hela 8(!) inlägg :p - frågar om rollerna och lyckas klämma ur ett inlägg om samtliga deltagare.


Själv är jag inte ett dugg klokare nu....
 
Försöker mig på ett riktigt ordentligt teori inlägg (OBS! ironi :p)
Men eftersom reglerna är att man ska teoria om minst två personer varje dag.....

Artline och Mirtai har hittat hit, varken mer el mindre
Fio har hittat hit och hittar inget att gå på.
Myrten har hittat hit och har tidsbrist
Hedinn gillar att ligga och dra sig i sängen, tror att LenaH är inne på ngt när hon tror det kan vara fyra onda och att det är säkrats att räkna med det och gissar att BMs extra röst är till varje röstning (utifrån beskrivningen på första sidan)
hemlig känner sig förvirrad och mår inte så bra idag - ta hand om dig :heart
LenaH är inte morgontrött, läser hellre morgontidningen på pendeln än surfar ;) och tycker det känns troligt med fyra onda eftersom det är starka goda specialroller med
Habina hittat hit, fått sin roll, ska sova. Tycker det är fel att leken är på sidan 2, undrar om BM och tycker inte någon/ngt sticker ut (jag håller med)
Snurrfian sov inte i morse, saknar BSF fördelningstankar, funderar över BM rollen och känner sig som en papegoja
Q leder inläggstatistiken på hela 8(!) inlägg :p - frågar om rollerna och lyckas klämma ur ett inlägg om samtliga deltagare.


Själv är jag inte ett dugg klokare nu....
Var du tvungen att påminna om reglerna? :meh: Helt klart skumt! :p
 
Hemlig försöker hävda att hon är förvirrad, välkommen i klubben säger jag. ;)
Q har satt igång med sina funderingar kring roller, jag bara väntar på att hon ska börja försöka fiska efter vem som har vilka roller. :cautious:
Fio har hittat hit
Myrten arbetar mycket inför ledigheten
Paddington tror att jag sover en vardag :cautious: och påminner om regler att teoria om minst två varje dag.
Mirtai har hittat hit
LenaH väljer morgontidningen före buke och tror att det är fyra ulvar
Habina ogillar sidan två, vad nu den har gjort mot henne :confused::p och undrar över borgmästaren.
Hedinn har också hittat hit och förklarar för mig när jag känner mig korkad.
Artline hade också hittat hit.
Jaha ja, gör det där mig något klokare? Nej inte mycket skulle jag vilja säga... :arghh:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 087
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 104
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 367
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 586
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp