Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har nog aldrig sett en koDet är ett kohuvud, du ser ovandelen av det och motorerna är öron. Glasklart, ser du inte det?![]()
![]()
![]()
Din röst på mig är helt fel väg att gå om du letar ulvar @Mammas . Det är det enda jag kan säga.
Som vanligt har jag svårt att hitta något att riktigt gå på, ska läsa vidare.
Med allt ovan: hemlig röstar på MammasFörst kommer @Snurrfian in och påpekar att @Ferrari är någon vi borde kolla närmare på, sedan kommer Ferrari in med en tokskum teori. Alltså, även om psykopaten och självmordsbombaren tar med sig roller när de dör så har väl ulvarna inget att vinna på att de röstas ut? Och isf borde de inte göra det så uppenbart?
Jag vet inte men @quarter4ever och @Mammas känns väldigt samspelta, först skriver Q ett inlägg där hon lägger fram sina misstankar på hemlig och sen röstar mammas på hemlig. Samtidigt så kan jag bara hålla med dem båda i just det fallet.
Fast vänta nu, jag säger inte att mammas är god, men hon har inte skrivit att Ferrari pratat om psykopaten, utan att hon själv börjar fundera på om Ferrari skulle kunna vara psykopaten med en sån konstig teori. När du samtidigt sen säger emot din egen teori så känns det ännu mer skumt, att hon lägger upp fio till lottning för att rädda (?) dig, fio var ju uppenbarligen god, så varför skulle det göra mammas till ulv för att hon inte röstar på en som vi vet är god?@Mammas och @Snurrfian - nä, jag har inte mer än så att komma med. Alla har inte det.
Jag har dock börjat fundera själv över dig, Mammas. Du lägger bägge röster väldigt sent, varav ser till att fio kommer upp i lottning med mig. Du ifrågasätter väldigt mycket i allas inlägg och du säger att Ferrari (?) pratat om psykopaten och självmordsbombaren. Jag undrar om det är nåt ni diskuterat i lyan. Jag har svårt att tro att du skulle begå nåt sånt misstag, jag har förstått att du är rutinerad i ulvlekar även om just du och jag inte lekt ihop mer än i nån lek.
Med allt ovan: hemlig röstar på Mammas
@Mammas och @Snurrfian - nä, jag har inte mer än så att komma med. Alla har inte det.
Jag har dock börjat fundera själv över dig, Mammas. Du lägger bägge röster väldigt sent, varav ser till att fio kommer upp i lottning med mig. Du ifrågasätter väldigt mycket i allas inlägg och du säger att Ferrari (?) pratat om psykopaten och självmordsbombaren. Jag undrar om det är nåt ni diskuterat i lyan. Jag har svårt att tro att du skulle begå nåt sånt misstag, jag har förstått att du är rutinerad i ulvlekar även om just du och jag inte lekt ihop mer än i nån lek.
Med allt ovan: hemlig röstar på Mammas