Tydligen borde jag gå och äta nu, så jag postar det jag har och ser om jag hinner tillbaka innan DL:

Mammas verkar skärpt i teoriandet trots sömnbrist, inget att anmärka på där, men så är hon ju proffs på sånt här. Lite märkligt at hon lyckas rösta precis efter q på samma person två ggr i rad, men kan inte säga vad det skulle kunna betyda, om det nu inte bara är slumpen? Hon var ju misstänksam mot både bollen__ och fio redan innan rösterna.

quarter4ever borde jag nog läsa om alla inlägg av igen, men det hinner jag inte. Tycker nåt känns skumt, men om det bara är vanlig q-ighet kopplat med min q-noja eller nåt mer vet jag inte

Gabby_Ossi la en ganska vek röst på hedinn igår och har sen efter DL påpekat att hon inte trodde fio var ond. Hade hon inte röstat ut idahoe första DL hade jag nog tyckt hon verkat lite skum

Mistimed har resonerat lite med mammas om ett försvunnet inlägg, men inget anmärkningsvärt

Snurrfian har skrivit mer idag och inget jag direkt reagerat på

bollen__ har inte skrivit särskilt mycket och röstade inte igår, så svårt att säga så mycket

hemlig kom med en konstig röst på bollen__ igår, och verkar inte ha skrivit så mycket mer sen

Hedinn har inte skrivit jättemycket, men kommit med i mina ögon kloka reflektioner, inget som får mig misstänksam

Ferrari tycker jag fortfarande känns lite glidande, har bara kommit med en dåligt underbyggd teori mot mig där hon inte verkar ha läst vad jag skrivit, och inget annat

Av detta är det helt klart Ferrari som står ut mest i mina ögon (även om jag kanske kan vara färgad av att den dåliga teorin inriktade sig mot mig)

Derring-Do röstar på Ferrari

Jag är här nu, dock helt slut. Det jag trodde skulle va någon timmes jobb blev flera timmars jobb med stress. Känns som att hjärnan stängt av sig helt. Har läst igenom det ni skrivit men vette fanken om jag kommer med något vettigt idag, ska försöka.

Din röst på mig är helt fel väg att gå om du letar ulvar @Mammas . Det är det enda jag kan säga.
Som vanligt har jag svårt att hitta något att riktigt gå på, ska läsa vidare.

För mig är det hemlig och ferrari som står ut idag. Men jag vet inte om de står ut tillräckligt mycket för att vara onda?
Ferraris teori om DD kan jag inte hålla med om. För mig kändes det som inte som att DD försvarade Q.
Och hemlig har inte skrivit så mycket mer sen teorin om mig. Inget som fastnat i min hjärna iaf..

Din röst på mig är helt fel väg att gå om du letar ulvar @Mammas . Det är det enda jag kan säga.
Som vanligt har jag svårt att hitta något att riktigt gå på, ska läsa vidare.

Jag håller med snurrfian ovan. Ett inlägg som det här är något som är lätt att skriva både som ond och som god, så det hjälper inte mig att placera dig åt något håll.

Ok, jag inser att jag inte kommer kunna hinna gå igenom allt grundligt som jag hade tänkt.

Jag hade heller inte tänkt nämna alla, men de flesta har fått någon slags kommentar ändå.

Men först: jag tycker det är skumt att jag inte är mer misstänkt än jag är... Jag brukar vara misstänkt. Det gör mig nervös när jag inte är mer misstänkt. :cautious:

Och jag vet heller vare sig ut eller in alltså. Vem som helst skulle kunna vara ond/god i princip, tycker det är sjukt svårt den här leken.

Men jag väljer att inte se närmare på G_O för hon ligger inte högst på min lista (jag har kollat igenom hennes inlägg dock, de går snabbt eftersom de är få), Mammas tycker jag gräver och teoriar så mycket och jag har inte direkt reagerat på något där heller så jag lägger henne åt sidan for now. bollen har rätt många inlägg nu, men jag får ingen uppfattning alls om henne?

Q
skaver lite... men jag har svårt att sätta fingret på det. Hon skriver så mycket, men ändå så... lite? O_o
Jag reagerade lite på hennes inlägg #200 , typ att hon sen kommer kunna skratta åt att det var helt sant - hon satt i "lyran" med andra spelare, haha!... Men jag ska försöka att inte haka upp mig på det. Hon tar även upp tankar och idéer jag tycker är bra, och det är som Mammas nämnde lätt att hitta skumma saker hos de som är aktiva, så jag vet inte... lite skum tycker jag nog hon är i alla fall!

Hemlig...
ja, skitkonstig. Men är det inte för enkelt?! Hur ofta är det egentligen verkligen en ulv när så många finner dem skumma tidigt? Se på fio. Nu kan hon för all del vara ond ändå, men njae. Det verkar så... lätt bara. Det gör mig skitnojjig.

Snurrfian
Har skrivit många inlägg ändå men jag tycker hon ändå lyckats gå under min radar.
Funderar kring om G_O kan ha alibiröstat på Ida, och säger att hon ska titta närmare på sina misstankar kring G_O. Sen gör hon inte det (i tråden iaf) utan gör andra inlägg, lite ifrågasättningar av Q, undrar varför ingen misstänker Ferrari etc. När Q efterfrågar hennes tankar kring G_O missuppfattar hon det först som ytterligare en uppmaning att förklara varför hon tyckte en andraröst dl1 var skumt, men säger sen att Gabby känns skum men mest för att hennes röst kändes out of the blue och hennes senare inlägg att hon aldrig trodde fio var ond. Och att hon inte ens nämner mammas i sitt teoriinlägg.
Määääh, jag vet inte. Så många inlägg, men har knappt kännt att hon varit aktiv. Blev nästan shockad när jag såg hur många inlägg hon hade. Verkade glömt av att hon sagt att hon skulle titta närmare på någon (men det kanske är lätt hänt) .. Men att hon kännts inaktiv trots att hon inte varit det kanske är mer på mitt huvud än hennes. :confused:

Derring_do
Går HELT under min radar och det gör mig misstänksam. Tycker inte någon annan känns lika... anonym? Och därför känns det inte helt orimligt att hon kan vara ond.

Samma med Ferrari egentligen, men hon känns lite mer aktiv än DD och utöver det inlägg Mammas reagerat på har jag inte direkt reagerat på nåt där heller.

Hedinn känns fortfarande som att hon ligger lite lågt, men mindre än tidigare. Tycker ändå hon ifrågasatt lite mer nu. Hon sitter i alla fall inte i lyan med Lenis, men jag är för den delen inte säker på att hon inte är ond.

Och det har kommit in en massa inlägg jag inte ens hunnit läsa nu, så en del kanske är helt irrelevant, det vet jag inte, blev avbruten hela tiden så fick lägga fokus på att få ihop detta.

@Mammas och @Snurrfian - nä, jag har inte mer än så att komma med. Alla har inte det.
Jag har dock börjat fundera själv över dig, Mammas. Du lägger bägge röster väldigt sent, varav ser till att fio kommer upp i lottning med mig. Du ifrågasätter väldigt mycket i allas inlägg och du säger att Ferrari (?) pratat om psykopaten och självmordsbombaren. Jag undrar om det är nåt ni diskuterat i lyan. Jag har svårt att tro att du skulle begå nåt sånt misstag, jag har förstått att du är rutinerad i ulvlekar även om just du och jag inte lekt ihop mer än i nån lek.
Först kommer @Snurrfian in och påpekar att @Ferrari är någon vi borde kolla närmare på, sedan kommer Ferrari in med en tokskum teori. Alltså, även om psykopaten och självmordsbombaren tar med sig roller när de dör så har väl ulvarna inget att vinna på att de röstas ut? Och isf borde de inte göra det så uppenbart?
Med allt ovan: hemlig röstar på Mammas

Dag 3 DL 21.30
20:35 mammas röstar på hemlig
20.48 Derring-Do röstar på Ferrari
21.15 hemlig röstar på Mammas

Jag vet inte men @quarter4ever och @Mammas känns väldigt samspelta, först skriver Q ett inlägg där hon lägger fram sina misstankar på hemlig och sen röstar mammas på hemlig. Samtidigt så kan jag bara hålla med dem båda i just det fallet.

Jag är idag mest misstänksam mot hemlig och Ferrari, vilket jag inte är ensam om heller. Nu har de dessutom en röst var, och ingen av dem kommer med några större egna tankar som får mig att överväga dem som goda. Dock känns det som att Snurrfian kan vara nåt på spåren med Ferrari och jag har inga misstankar mot Derring-Do i nuläget vilket gör att det känns bättre att rösta som hon gör nu.

Hedinn röstar på Ferrari

@Mammas och @Snurrfian - nä, jag har inte mer än så att komma med. Alla har inte det.
Jag har dock börjat fundera själv över dig, Mammas. Du lägger bägge röster väldigt sent, varav ser till att fio kommer upp i lottning med mig. Du ifrågasätter väldigt mycket i allas inlägg och du säger att Ferrari (?) pratat om psykopaten och självmordsbombaren. Jag undrar om det är nåt ni diskuterat i lyan. Jag har svårt att tro att du skulle begå nåt sånt misstag, jag har förstått att du är rutinerad i ulvlekar även om just du och jag inte lekt ihop mer än i nån lek.

Fast vänta nu, jag säger inte att mammas är god, men hon har inte skrivit att Ferrari pratat om psykopaten, utan att hon själv börjar fundera på om Ferrari skulle kunna vara psykopaten med en sån konstig teori. När du samtidigt sen säger emot din egen teori så känns det ännu mer skumt, att hon lägger upp fio till lottning för att rädda (?) dig, fio var ju uppenbarligen god, så varför skulle det göra mammas till ulv för att hon inte röstar på en som vi vet är god?

Nej, det har du missförstått. Jag funderade på om ferrari och snurris var i maskopi och hade de rollerna efter att snurris först misstänkte F och F sedan kom med en jätteskum teori. Jag har inte sagt att F skrivit om det.

Edit - en teori jag sedan dess släppt pga ologisk.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 771
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 200
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka